نصب نرم افزار کلیکر بر روی سرور مجازی بورس

نرم افزار کلیکر به گروهی از نرم افزارها گفته می شود که به منظور زمانبندی عملیات کلیک کردن در نقطه خاصی از صفحه نمایش استفاده می شوند. نحوه استفاده از این نرم افزارها به این صورت است که شما یک سری تنظیمات پیش فرض به نرم افزار می دهید و سپس در زمان تعیین شده و در مکان مقرر، تعداد کلیک مشخص شده انجام می شود.

یکی از کاربردهای این نرم افزارها در معاملات بورس می باشد که با نصب این نرم افزار بر روی  سرور مجازی بورس، معامله گران برای افزایش شانس قرار گرفتن در اول صف های خرید و فروش سهم، از آن استفاده می کنند. این نرم افزار برای کار کردن با اکثر نسخه های سیستم عامل ویندوز سازگار است وبرای نصب و استفاده از آن نیازی به تغییر در سرور مجازی ویندوز خود ندارید.

نرم افزارهای کلیکر، ابزارهای نیمه خودکاری هستند که با سرعت میلی ثانیه روی دکمه خرید یا فروش در صفحه معاملات شما کلیک می کنند. این ابزارها برای افزایش سرعت و بالا بردن شانس در انجام معاملات بورسی کاربران بسیار موثر است.

این سیستم تصمیم خود را برای کلیک بر روی دکمه خرید یا فروش یک سهم خاص، مبتنی بر منطقی که شما برای آن از پیش تعیین کرده اید قرار می دهد. وقتی شرایط تعیین شده برقرار شد، نرم افزار کلیکر با شناسایی موقعیت، دکمه خرید یا فروش را کلیک می کند. این نرم افزار برای تشخیص شرایط از یک تابع API استفاده می کند. API یک رابط نرم افزار است كه همانند صفحه كلید ماشین حساب روابط میان كلید و عدد را نمایش می دهد.

برنامه ریزی نرم افزار کلیکر به این صورت است که کاربر مشخص می کند به عنوان مثال، کلیکر ساعت مشخصی روی یک نقطه از یک صفحه، کلیک کند، در انجام معاملات بورس به این صورت می توان مثال زد که کلیکر برنامه ریزی شده باشد تا راس ساعت 8 روی دکمه خرید یک نوع سهم 100 کلیک انجام دهد یا به تعداد 100 عدد از یک سهم را با 100 بار کلیک بر روی دکمه فروش، به فروش برساند.


مزایای نرم افزار کلیکر

_ این نرم افزار رایگان است و نیازی به عضویت یا ثبت نام ندارد و هیچ نوع خرید درون برنامه ای در آن وجود ندارد.

_ بدافزار یا تبلیغاتی در نرم افزار کلیکر راه ندارد، بنابراین بسیار ایمن است.

_ شما می توانید فاصله زمانی بین کلیک ها را انتخاب کنید، بنابراین کلیک ها می توانند در فواصل سریع یا طولانی مدت رخ بدهند.

_ برای توقف نرم افزار، شما دو گزینه دارید:

. بعد از اتمام تعداد کلیک های از پیش تعیین شده خودتان آن را متوقف کنید.

. چند دقیقه قبل از اینکه تعداد کلیک ها تمام شود تنظیم کنید که در چه زمانی متوقف شود.

_ می توانید کلیدهای میانبر را برای شروع، مکث و حتی حذف تنظیم کنید.

_ می توانید در هر وب سایت تجاری، سهام، بورس، بازی یا هر سایت کلیکی استفاده کنید.

_ این نرم افزار مراحل نصب ساده ای دارد.

_ روند به روزرسانی نرم افزار بسیار ساده و آسان است.

_ شما برای استفاده از نرم افزار کلیکر به هیچ نرم افزار ثالثی احتیاج ندارید.

مزایای نرم افزار کلیکر


بهترین نرم افزار های کلیکر

_ Free Auto Clicker:

همانطور که از نام این نرم افزار پیداست، این نرم افزار کلیکر رایگان است. دلیل قرار گرفتن در بالای لیست این است که کنترل کاملی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این نرم افزار با وجود رابط کاربری بسیار ساده، به شما این امکان را می دهد تا کلیک کردن را به روشی که می خواهید کاملاً شخصی سازی کنید.

در این نرم افزار، علاوه بر انتخاب موقعیت کلیک، شما می توانید فاصله زمانی که می خواهید در آن کلیک ها اتفاق بیفتند را وارد کنید. هرچه فاصله زمانی کمتری وارد کنید، کلیک سریعتر خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های مفید نرم افزار کلیکر Free Auto Clicke، قابلیت “Stop After” است، به این معنی که شما می توانید بعد از اتمام تعداد کلیک از پیش تعیین شده، به نرم افزار بگویید که متوقف شود.

با این حال به دلیل شهرت بالای این نرم افزار، برخی از بازی ها یا وب سایت ها به طور خودکار آن را تشخیص می دهند و غیرفعال می کنند.


_ GS Auto Clicker:

GS Auto Clicker یکی دیگر از نرم افزار های کلیکر است که توسط Golden Soft تولید شده است. آن ها یک کلید میانبر بصری را اجرا کرده اند که خرید سهم و سرخط زنی را برای معمله گران و دیگر کاربران بسیار راحت تر می کند.

در این نرم افزار گزینه های کانفیگ زیادی وجود ندارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که فقط کلید “hotkey” تعیین شده را فشار دهید تا کلیک خودکار فوراً آغاز شود.

یکی از بهترین ویژگی های این نرم افزار کلیکر، قابلیت ذخیره تنظیمات است. برای این کار فقط کافیست به منوی گزینه ها بروید و روی record کلیک کنید. این ابزار به شما امکان می دهد ترتیب و موقعیت کلیک خود را ذخیره کنید. پس از اتمام، می توانید به سادگی تنظیم کنید که توالی ذخیره شده شما برای یک بازه زمانی مشخص تکرار شود.

برای کسانی که نمی خواهند خود را در مسیر طولانی کانفیگ ها قرار دهند، GS Clicker بهترین کلیک کننده خودکار است که می تواند به صورت رایگان مورد استفاده قرار گیرد.


_ Auto Click Typer:

یک نرم افزار کلیکر دیگر که جزء بهترین ها می باشد، Auto Click Typer است. این یک نرم افزار رایگان کلیک اتوماتیک است که در آن می توانید دستورات متوالی را برای حرکت و کلیک ماوس ایجاد کنید.

برای کلیک کردن خودکار با استفاده از تایپ کلیک خودکار فقط روی دکمه Add کلیک کنید و در پنجره بعدی، عملکرد هایی مانند چپ کلیک یا راست کلیک را به عنوان جزئیات عملکرد، وارد کنید. پس از اتمام، روی “تأیید” کلیک کنید.


_ Auto Mouse Click:

نرم افزار کلیکر Auto Mouse Click فقط به کلیک خودکار ماوس اختصاص دارد، بنابراین از کلیدهای صفحه کلید و غیره پشتیبانی نمی شود. اما همه گزینه های کلیک خودکار را برای شما فراهم می کند.

این نرم افزار دارای رابط کاربری بسیار آسانی می باشد. مختصات جایی که می خواهید کلیک های خودکار انجام شوند را انتخاب کنید. چپ کلیک یا راست کلیک را انتخاب کنید. اکنون، تأخیر را بین دو کلیک در میلی ثانیه را انتخاب کنید. در آخر بر روی دکمه Add کلیک کنید.

 

_ Perfect Automation:

Perfect Automation جامع ترین نرم افزار کلیکر خودکار است که همراه با بسیاری از ویژگی های پیشرفته مانند صفحه کلید، برنامه ریز، ویرایشگر اسکریپت و غیره می باشد. ما Perfect Automation را فقط برای کسانی که به ابزار پیشرفته ای برای اتوماسیون کامل در رایانه خود نیاز دارند توصیه می کنیم.

شما به سادگی الگوی کلیک های خود را ذخیره می کنید، متن را طبق انتخاب خود ویرایش می کنید و سپس تنظیم می کنید که برای یک بازه زمانی مشخص در طول زمان مشخص شده برای خرید سهم یا در طول یک بازی کلیکی، تکرار شود.

جالب اینجاست که Perfect Automation به شما امکان می دهد کلیدهای صفحه کلید خود را با هدف های خاص ذخیره کنید و سپس آن ها را بارها و بارها تکرار کنید.

از آنجا که این کلیک کننده خودکار دارای ویژگی های خاصی است، گاهی اوقات برای یک مبتدی کمی دشوار می شود تا به همه گزینه ها عادت کند.


_ Free Mouse Clicker:

اگر به ساده ترین نرم افزار کلیکر نیاز دارید، Free Click Clicker شما را ناامید نمی کند. این یک نرم افزار تک صفحه ای و فاقد منوی گزینه و سایر موارد گیج کننده است.

به سادگی می توانید با استفاده از تایمر فاصله کلیک را تنظیم کنید. می توانید فاصله را تا 1 میلی ثانیه تنظیم کنید (این یعنی 100 کلیک در یک ثانیه). در مرحله بعدی، دکمه کلیک ماوس یعنی چپ یا راست و نوع کلیک یعنی یک یا دوبار را انتخاب کنید. از کلید میانبر برای شروع یا توقف کلیک اتوماتیک استفاده کنید. 


_ Roblox Auto Clicker:

Auto clicker for roblox یک نرم افزار کلیکر است که به شما امکان می دهد کلیک های خودکار ماوس را در سایت های نیازمند کلیک به تعداد زیاد، مثل سایت های بازی یا سایت های معاملات آنلاین و تجارت، انجام دهید.

این کلیکر خودکار با پشتیبانی از هر دو سیستم عامل Android و iOS ارائه می شود. با کمک کلیکر Roblox ، می توانید در بازی ها و صفحه معاملات آنلاین و خرید سهام، فعال باشید حتی وقتی در واقع جلوی میز کار خود ننشسته اید.


نصب و راه اندازی نرم افزار کلیکر

انواع مختلف کلیکر در وب موجود است و می توانید یکی را به راحتی برای خود دانلود کنید اما قبل از اینکه یکی را انتخاب کنید، ابتدا باید تحقیق کنید که نرم افزار کلیکر چه کاری می تواند انجام دهد و بدانید واقعاً می خواهید چه کاری انجام دهید.

در بخش قبلی ما بهترین نرم افزار های کلیکر را معرفی کردیم، البته بین بهترین ها هم همیشه یک گزینه از همه بالاتر است. در این مقاله ما مراحل نصب نرم افزار کلیکر Free Auto Clicker که در بالای لیست برترین ها قرار دارد را برای شما کاربرانی که قصد استفاده آن در سرور مجازی بورس که یک سرور مجازی ویندوز می باشد را دارید، شرح داده ایم.

 

نصب نرم افزار کلیکر

 

مرحله اول: بارگیری و نصب

ابتدا نرم افزار Free Auto Clicker را بر روی رایانه خود، بارگیری و نصب کنید.

 

مرحله دوم: تنظیم نقاط کلیک با استفاده از لیست X-Y

نشانگر ماوس را در محلی که می خواهید نقطه کلیک را تنظیم کنید، قرار دهید و مختصات X و Y را در کادر مشخص کنید، سپس برای ذخیره کلیک کنید. با کلیک بر روی توالی در لیست X-Y، نرم افزار نقاط کلیک ماوس را ذخیره کرده و به عنوان فایل ذخیره می کند. 

 

مرحله سوم: تنظیم تعداد کلیک و زمانبندی کلیک ها

اکنون باید تعداد کلیک های مورد نیاز خود را در بازه زمانی مشخصی بین هر کلیک تنظیم کنید. شماره ها را در “Click Interval” و “Stop After boxes” قرار دهید. کلیک اتوماتیک موارد دقیق را تکرار می کند و کارهای برنامه ریزی شده شما را کامل می کند.

 

مرحله چهارم: دکمه چپ یا راست را برای اتوماسیون انتخاب کنید

کافیست روی دکمه “چپ” یا “راست” در گزینه “انتخاب دکمه” کلیکر کلیک کنید و روی دکمه “شروع” کلیک کنید تا اتوماسیون شروع شود.

 

مرحله پنجم: تنظیم کلیدهای میانبر برای انجام کلیک خودکار

اگر نمی خواهید دکمه ها را با استفاده از ماوس پیدا کنید، از گزینه Hotkeys یا کلید های میانبر استفاده کنید. می توانید اقدامات خود را با استفاده از “SPACE” کامل کنید. کلیک خودکار را با استفاده از “ESC” متوقف کنید و کلیک خودکار را با استفاده از “PAUSE” به طور موقت متوقف کنید یا لیست X-Y را با استفاده از دکمه “DEL” صفحه کلید کامپیوتر یا لپ تاپ خود در عرض چند ثانیه پاک کنید.

با دنبال کردن این پنج مرحله، می توانید به راحتی از نرم افزار کلیکر Free Auto Clicker استفاده کنید.

 

نرم افزار کلیکر