سرور مجازی مخصوص فریلنسری

داشتن مشاغل فریلنسری با وجود راحتی و درامد خوب، در ایران یک سری مشکلات دارد که یکی از آن ها دشواری نقد کردن درامد ارزی خود از سایت های فریلنسری خارج می باشد. از طرفی هم به دلیل تحریم بودن آی پی ایرانی، ایجاد و تایید اکانت فریلنسری کار دشواری است. استفاده از سرور مجازی فریلنسری می تواند این مشکلات را برای شما حل کند. سرور مجازی فریلنسری ارائه شده توسط گروه وب پویان، یک سرور مجازی آلمان با سیستم عامل ویندوز می باشد.

برای دریافت دستمزد خود نیاز به افتتاح یک حساب مالی دارید که در بین آن ها سایت paypal بهترین گرینه است. شما می توانید برای افتتاح حساب در این سایت، از سرور مجازی paypal که یک سرور مجازی آمریکا می باشد استفاده کنید.

در صورتی که تجربه ای در مشاغل فریلنسری ندارید می توانید از سایت فریلنسر دات کام شروع کنید در این سایت شما برای پیشنهاد و دریافت پروژه، به نسبت پلنی که اشتراک آن را پرداخت می کنید، محدودیت هایی دارید و نمی توانید بدون محدودیت پروژه انجام دهید. 

 

انواع مشاغل فریلنسری

با فکر کردن به مشاغل فریلنسری اکثرا مشاغل خلاقانه به ذهن می رسد از جمله: نویسندگی، ویراستاری، شاید برنامه های تبلیغاتی و بازاریابی. مشاغل فریلنسری از آن جا که در منزل و با اینترنت خانگی انجام می شود، امکان ایجاد خطای بسیاری دارد.

اگر شما قصد انجام کار در یک سایت خارجی را دارید، امکان بلاک شدن آی پی ایرانی شما وجود دارد. از طرفی هم در صورت فاصله زیاد با موقعیت مکانی سایت، پینگ بسیار بالایی خواهید داشت. شما با تهیه سرور مجازی فریلنسر از این مشکلات رهایی خواهید یافت چرا که اینترنت شما اینترنت سرور مجازی شما خواهد بود و دچار مشکل نخواهید شد و به دلیل خارجی بودن آی پی شما احتمال بلاک شدن هم نزدیک به صفر می شود.

انواع مشاغل فریلنسری

گروه وب پویان برای شما کاربران عزیز که قصد انتخاب مشاغل فریلنسری را دارید، سرور مجازی آلمان را پیشنهاد می کند.

در اینجا خلاصه ای از چندین شغل فریلنسری آورده شده است.

 

نویسندگی
بیایید با چیزهای واضح شروع کنیم: نویسندگی یک شغل کلاسیک کار در منزل است. از روزنامه نگاری گرفته تا نوشتن مطالب در سایت، وبلاگ نویسی گرفته تا رسانه های اجتماعی. برای این نوع شغل در صورتی که شما قصد راه اندازی یک وب سایت را داشته باشید می توانید از سرور مجازی ویندوز استفاده کنید.

 

ویراستاری
شما با ویراستاری مطالب می توانید آن ها را از نظر دستور زبان یا ظاهر متن ویرایش کنید. برای معرفی خود و پیدا کردن مشتری می توانید یک وبلاگ مخصوص ایجاد کنید و برای این کار می توانید از سرور مجازی فریلنسر استفاده کنید.

 

بازاریابی
در بسیاری از موارد، مشتری مایل است هر چند وقت یک بار با بازاریاب خود رو به رو شود. اگر تلفن و اتصال اینترنت به اندازه کافی قابل اعتماد برای برگزاری جلسه تصویری دارید، می توانید کارهای بازاریابی یا روابط عمومی خود را به راحتی از خانه خود انجام دهید. این امر با تهیه سرور مجازی فریلنسر بسیار راحت تر خواهد شد. 

 

تولید محتوا
اگر سرعت تایپ مناسبی دارید و توانایی نوشتن مطالب مفید را هم دارید، مشاغل تولید محتوا می تواند برای شما مفید باشد. فقط مواظب باشید، تبلیغات مربوط به مشاغل تولید محتوا که وعده های بزرگی می دهند یا قبل از اینکه شما شروع به کار کنید اطلاعات کامل حساب بانکی یا سایر اطلاعات شخصی را بخواهند، چراغ قرمزی برای کلاهبرداری هستند.

 

دستیار مجازی
اگر تجربه دستیاری شخصی، دستیار اداری یا مدیر دفتر را دارید، می توانید برای راحتی کار در منزل خود، کار مشابهی را انجام دهید. دستیارهای مجازی پشتیبانی اداری را از طریق تلفن و اینترنت انجام می دهند به همین دلیل اگر شما قصد دستیاری یک شخص از خارج را دارید، برای ارتباط بهتر و راحت تر می توانید از سرور مجازی فریلنسر استفاده کنید. 

 

تدریس خصوصی
از طریق اینترنت، دانش آموزان مقاطع ابتدایی، راهنمایی، دبیرستان یا کالج را در موضوعات مختلف تدریس کنید. تعداد زیادی از موسسات علمی خواهان تجربه تدریس در موضوعی هستند که شما تدریس می کنید. برای این موضوع و داشتن تجربه کلاس اینترنتی مناسب، بهتر است از سرور مجازی فریلنسر استفاده کنید.

 

مزایا و معایب فریلنسری

مزایا و معایب فریلنسری

مزایای فریلنسری

داشتن کنترل بر میزان کار، مشتریانی که با آنها کار می کنید و درآمد شما، از مزایای فریلنسری است. وقتی مستقل هستید، همه چیز دست خودتان است. شما تعیین می کنید که چه مشاغلی را بر عهده بگیرید، برای کدام مشتری ها می خواهید کار کنید و میزان دستمزد خود را تعیین کنید. بسته به سطح تخصص شما، کار در ساعات نیمه وقت با دریافت دستمزد تمام وقت امکان پذیر است.

انعطاف پذیری و کار از راه دور نیز یک مزیت است. بیشتر اوقات، کار در پروژه های مستقل مستلزم کار در ساعاتی است که انتخاب می کنید.البته که شما یک محدودیت زمانی برای انجام روزه دارید، اما در مورد زمان و مکان انجام کار خود تصمیم خواهید گرفت.

 

– آزادی انتخاب مشتریان

فریلنسرها توانایی منحصر به فردی در انتخاب مشتریانی که با آنها کار می کنند دارند. آنها همچنین توانایی کار با تعداد زیادی از مشتریان یا فقط چند مشتری انتخاب شده را دارند. 

 

– کنترل حجم کار

یکی دیگر از مزایای فریلنسری توانایی انتخاب میزان کار شما است. شما می توانید به میزان دلخواه کم کار کنید و یا پروژه هایی را انتخاب کنید که حجم معنی داری داشته باشند. شما باید تمرکز خود را بر روی کاری که دوست دارید قرار دهید.

 

– انعطاف پذیری

با داشتن چنین آزادی در برابر مشتری و حجم کار، فریلنسرها انعطاف پذیری مورد نظر اکثر مردم برای شغل را دارند. اگر می خواهید بیشتر اوقات سال را به صورت تمام وقت و فقط در تابستان به صورت پاره وقت کار کنید، توانایی انعطاف پذیری و کنترل تصمیم گیری را دارید.

 

– استقلال

مشاغل فریلنسری استقلال را ارائه می دهند. شما نه تنها از کار در اتاقک و ساعات کاری 9 تا 5 خلاص می شوید، بلکه توانایی کار به تنهایی و در جایی که راحت هستید را دارید.

 

– تنوع موقعیت شغلی

مشاغل زیادی به کارمندان تنوع زیادی می دهد. با این حال، کار در یک شغل فریلنسری توانایی کار در پروژه ها و موضوعات مختلف را فراهم می کند. کار در یک شرکت داخلی ممکن است تجربه ای در صنایع دیگر و زمینه های شغلی فراهم نکند. فریلنسری راهی برای گسترش افق دید است. این تنوع می تواند به ایجاد محیطی که کمتر کسل کننده باشد کمک کند.

 

معایب فریلنسری

1. حجم کاری ثابت و قابل اطمینان نیست. متاسفانه فریلنسر بودن به این معنی است که درآمد و حجم کار شما ناپایدار است. در بیشتر موارد، شما نمی توانید به هیچ پروژه، مشتری یا سود خاصی متکی باشید، در حالی که در یک کار سنتی حقوقی که دریافت خواهید کرد را می دانید.

 

2. عدم تمایز بین کار و زمان شخصی. اینکه رئیس خود باشید و از خانه کار کنید نیز به این معنی است که تشخیص بین زمان کار و زندگی شخصی دشوار است. این بدان معنی است که شما می توانید ساعت های طولانی کار کنید و هرگز برای علایق شخصی خود وقت نگذارید.

 

3. زیادی مسئولیت. اکنون شما مسئول یافتن کلیه مشتریان و پروژه های خود هستید. هنگامی که شما یک کار سنتی انجام می دادید، احتمالاً پروژه های شما به شما تحویل داده می شد. اما اکنون، شما تنها فرد مسئول هستید، بنابراین این بدان معناست که کارهای زیادی باید از طرف شما انجام شود، از جمله بازاریابی، تبلیغات و فروش.

 

در نهایت گروه وب پویان آماده ارائه خدمات سرور مجازی فریلنسری به شما علاقه مندان به مشاغل فریلنسری می باشد.

 

 

مشاغل فریلنسری با وجود درامد خوب، در ایران به دلیل تحریم بودن آی پی، یک سری مشکلات دارد که شما با تهیه سرور مجازی فریلنسر از این مشکلات رهایی خواهید یافت. سرور مجازی فریلنسری ارائه شده توسط گروه وب پویان، یک سرور مجازی آلمان با سیستم عامل ویندوز می باشد. 
با فکر کردن به مشاغل فریلنسری اکثرا مشاغل خلاقانه به ذهن می رسد از جمله: تدریس خصوصی، دستیار مجازی، تولید محتوا، بازاریابی، ویراستاری، نویسندگی.
داشتن کنترل بر میزان کار، مشتریانی که با آنها کار می کنید و درآمد شما، از مزایای فریلنسری است. وقتی مستقل هستید، همه چیز دست خودتان است. شما تعیین می کنید که چه مشاغلی را بر عهده بگیرید، برای کدام مشتری ها می خواهید کار کنید و میزان دستمزد خود را تعیین کنید.