سرور مجازی آمریکا برای PayPal

در ایران برای استفاده از حساب PayPal امکان استفاده مستقیم از IP های ایران وجود ندارد، به همین دلیل کاربران برای افتتاح حساب PayPal از طریق سرور مجازی کشور های مجاز این شرکت از جمله سرور مجازی آمریکا، از IP های استاتیک آن کشور ها استفاده می کنند.

با استفاده از سرور های خارجی در حساب PayPal، حتی با قطعی اینترنت هم لوکیشن و IP شما تغییر نخواهد کرد. در صورتی که اگر از روش های دیگر استفاده شود و از IP های دینامیک استفاده کنید، با قطعی اینترنت، لوکیشن و IP شما به ایران تغییر خواهد کرد.

در صورتی که حتی لحظه ای مشخص شود که شما کاربر ایرانی هستید، حساب شما مسدود خواهد شد و دیگر به پول خود دسترسی نخواهید داشت.

در استفاده از سرور مجازی برای حساب PayPal، از بسیاری از کشور ها می توان استفاده کرد، با این حال بسیاری از کاربران ترجیح می دهند از سرور مجازی آمریکا استفاده کنند، زیرا این شرکت در اصل زیرمجموعه شرکت ebay که یک شرکت آمریکایی است، می باشد.

حساب پریمیوم PayPal  آمریکا در حال حاضر از معتبر ترین حساب های موجود است. این خود یک دلیل برای ترجیح کاربران در تهیه سرور مجازی آمریکا برای افتتاح حساب PayPal است.

شما می‌توانید با سرویس remote desktop به سرور مجازی خود متصل شوید و مثل سیستم شخصی برای پرداخت های اینترنتی و معاملات آنلاین از آن استفاده کنید.

 

PayPal چیست؟

PayPal یک پلتفرم پرداخت آنلاین است که خدمات کم هزینه ای را به افراد و مشاغل ارائه می دهد. PayPal از سال 2015 یک شرکت مستقل بوده است.

PayPal علاوه بر پرداخت آنلاین، انواع خدمات مرتبط از جمله debit card، کارت خوان های اعتباری برای بازرگانان کوچک و خطوط اعتباری را ارائه می دهد. PayPal از حساب و خریدهای شما قبل از تسویه حساب حفاظت می کند. با این حال دارندگان حساب نمی توانند بلافاصله به وجوه منتقل شده از PayPal به حساب های بانکی خود دسترسی پیدا کنند.

اگر PayPal معتقد باشد که فعالیت فرد شرایط خدمات را نقض می کنند، ممکن است مبلغی را که دارندگان حساب می توانند از حساب خود ارسال یا برداشت کنند، محدود کند. همچنین ممکن است برای فعالیت مشکوک حساب ها را قفل یا محدود کند. 

PayPal VPS سرویسی است که می توانید از PayPal در داخل آن استفاده کنید. با استفاده از سرویس remote desktop که به طور پیش فرض در همه ویندوز ها در دسترس است می توانید به VPS خود متصل شوید و از آن به عنوان رایانه شخصی برای پرداخت های اینترنتی یا سایر کارها استفاده کنید.

حساب paypal

کاربرد های PayPal

_ انجام پرداخت های خود در سایت های خارجی:

برخی از سایت ههای خارجی برای راحتی کاربر، در مرحله پرداخت، با حساب paypal هم کار می کنند، مثل spotify و hetzner.

_ رزرو و پرداخت هزینه های هتل خارجی:

برای رزرو یا پرداخت هزینه های هتل خارجی، برخی هتل ها امکان پرداخت با حساب paypal را دارند، سایت های رزرو هتل این کار را انجام می دهند مثل سایت Booking.com یا Hotels.com.

_ کسب درآمد در سایت فریلنسر:

افرادی که در سایت فریلنسر کسب درامد می کنند، درامد خود را به چند روش دریافت می کنند، که یکی از آن ها همین کیف پول الکترونیکی یا حساب paypal است.

_ انتقال حواله های ارزی:

در صورتی که حساب شما در کشور های مسدود شده نباشد، شما می توانید از حساب خود به هر کشور حواله ارزی ارسال کنید.

البته در صورتی که شما جزئی از کشور های مسدود شده هم باشید، مثل کشور ایران، می توانید با تهیه سرور مجازی آمریکا یا دیگر کشور ها مثل آلمان، حساب paypal خود را در آن کشور وریفای کنید و بدون مشکل به خساب های کشور های دیگر ارز ارسال کنید.

_ انجام پرداخت های دوره ای

در صورتی که شما نیاز به پرداخت دوره ای مثلا شارژ یک حساب یا پرداخت قبض ماهانه دارید، می توانید به صورت دوره ای این حساب paypal خود را شارژ کرده و آن ها را پرداخت کنید.

چرا سرور مجازی آمریکا؟

شما با داشتن سرور مجازی آمریکا میتوانید به عنوان یک فرد ساکن در آمریکا به کلیه سایت های پرداخت آنلاین آمریکا دسترسی داشته باشید و در آن ها عضو شوید و تراکنش انجام دهید.

البته برای اطمینان بیشتر، شما باید دائما سرور خود را تمدید کنید، چرا که در صورتی که سرور تغییر کند، IP شما هم تغییر خواهد کرد، و شرکت PayPal این تغییر را مشکوک می داند و امکان مسدود شدن حساب شما بالا می رود.

برای ایجاد حساب PayPal هر کاربر باید یک کارت بانکی وریفای شده و یک ایمیل معتبر قابل دسترسی داشته باشد. برای این کار IP شما باید حتما خارج از ایران و ثابت باشد.

به اعتقاد برخی از کاربران PayPal، وریفای کردن حساب PayPal از آمریکا، نسب به سایر کشور ها با ارزش تر و مطمئن تر است.

این افراد برای ترجیح خود دلایلی دارند، از جمله این که دفاتر مرکزی PayPal در شهر سن هوزه، آمریکا مستقر هستند. با توجه به گزینه های محدودی که ایرانیان برای انتخاب کشور در وریفای حساب PayPal دارند، اکثر کاربران ترجیح می دهند یک حساب آمریکایی داشته باشند.

از طرفی هر کسی این حساب را داشته باشد طرف مقابل اطمینان بیشتر برای معامله با وی را خواهد داشت و میتوان این گونه بیان کرد که از انجایی که وریفای حساب های PayPal آمریکا با حساسیت بالایی صورت می گیرد، اطمینان به دارنده این حساب هم در بین کاربران دنیا بیشتر خواهد بود، و انجام معاملات برای این افراد راحت تر صورت می گیرد. 

سرور مجازی امریکا

جایگزین سرور مجازی آمریکا

با توضیحاتی که در بخش قبل گفته شد، بترین راه برای ساخت حساب PayPal، تهیه سرور مجازی آمریکا می باشد، با این حال راه های دیگری هم وجود دارد، مانند استفاده از IP و سرور مجازی کشورهای دیگری که مورد تایید PayPal هستند، مثل سرور مجازی آلمان

سرور مجازی آلمان تمام ویژگی های مورد نیاز برای ساخت یک حساب PayPal وریفای شده را دارد، علاوه بر این که پینگ سرور مجازی آلمان به دلیل نزدیک بودن به ایران، نسبت به آمریکا، کمتر می باشد. 

برای ثبت نام در PayPal باید مد نظر داشته باشید که آدرس ثبت شده در حساب شما باید در همان کشوری که از سرور مجازی آن استفاده می کنید باشد، در غیر این صورت، PayPal به اصل نبودن حساب شما مشکوک خواهد شد و ممکن است برای امنیت خود حساب شما را مسدود کند.