سرور مجازی اپلیکیشن چیست؟

اپلیکیشن های تلفن های هوشمند نیز مانند نرم افزار های کامپیوتری برای راه اندازی نیازمند میزبانی سرور مجازی هستند و آنها برای بدست آوردن انواع مختلف اطلاعات به دسترسی به شبکه نیاز دارند. به عنوان مثال، اگر در حال ایجاد یک برنامه معاملات مبتنی بر مکان هستید، برای بازیابی معاملات مربوط به یک منطقه، این برنامه به نوعی دسترسی به سرور مجازی آن منطقه نیاز دارد.

اپلیکیشن های تلفن همراه برای توسعه دهندگان، مشاغل و مصرف کنندگان به عنوان ضروریات روز تبدیل شده اند. به لطف افزایش نرخ نفوذ اینترنت، بخش بسیار بیشتری از جهان امروز آنلاین است. این امر آن را به یک بازار کار برای کسانی که می خواهند اپلیکیشن را به عنوان بستر خدمات ارائه دهند، تبدیل می کند.

شما برای ارائه محتوای اپلیکیشن به مشتریان، به نوعی فضای سرور نیاز خواهید داشت. مگر اینکه برنامه ای که در حال توسعه آن هستید، به اتصال شبکه اصلا نیاز نداشته باشد و تمام محتوای برنامه در فایل بارگیری باشد، اما شما احتمالاً محتوای پویایی دارید که باید به کاربران ارائه شود. به این دلیل که اکثر برنامه های تلفن همراه Cloud Applications هستند و برای تولید بیشتر عملکرد برنامه ها به یک سرور مجازی نیاز دارند. برای انجام این کار به یک یا چند سرور نیاز خواهید داشت.

گذشته از سرورهایی که برای ارائه محتوا به کاربران برنامه استفاده می شوند ، یک سرور نیز با استفاده از یک ابزار توسعه مانند Docker یا Gitlab به عنوان مخزن مرکزی پرونده های برنامه مفید است. این ابزارها به شما امکان می دهند تا کنترل دقیق نسخه نرم افزار خود را داشته باشید.

به طور معمول چنین برنامه ای به یک وب سرویس دسترسی پیدا می کند تا معاملات مکان مورد نیاز را بدست آورد. این بدان معنی است که شما به عنوان مالک یک اپلیکیشن تلفن هوشمند باید هزینه میزبانی سرویس دهنده را در طول چرخه حیات اپلیکیشن متحمل شوید. به همین دلیل است که برای دارندگان اپلیکیشن تلفن همراه مهم است که انواع مختلف راه حل های میزبانی موجود را بشناسند.

بیشتر برنامه های سرور مجازی عمدتا براساس مقدار RAM اختصاصی موجود برای ماشین مجازی شما است. اگرچه برنامه های میزبانی سرور مجازی با چیزی در حدود 256 مگابایت RAM اختصاصی شروع می شوند، اما به طور کلی برای توسعه اپلیکیشن شما توصیه می شود که از سرور مجازی اپلیکیشن حداقل با 1 گیگابایت RAM استفاده کنید. یک سرور مجازی اپلیکیشن با RAM بیشتر می تواند بر اساس نیاز شما و میزان بازدید مورد نظر تنظیم شود.

به دلیل عدم دسترسی به مدیریت سرور در سرویس های اشتراکی، امکان نصب نرم افزار کاربر بر روی آن وجود ندارد. اگر می توانید هزینه بسیار کمتری نسبت به اجاره یا خرید یک سرور اختصاصی پرداخت کنید، می توانید اپلیکیشن خود را بر روی سرور مجازی نصب کنید و از ویژگی های یک سرویس اختصاصی لذت ببرید.

بسته نیاز کاربران و اپلیکیشن شما، شما میتوانید سرور مجازی لینوکس یا ویندوز کشور های آلمان، ایران، آمریکا و فنلاند را از وب پویان تهیه کنید.

مزایای سرور مجازی اپلیکیشن

مزایای سرور مجازی اپلیکیشن

 

امنیت کامل

سرور مجازی اپلیکیشن دارای فایروال های اختصاصی و ارتباط رمزگذاری شده برای محافظت از داده های شما برای جلوگیری از بدافزارها و هکرها و برابر حملات DDoS میباشد. با سرور مجازی اپلیکیشن می توانید مکانیزم دفاعی را فراهم کنید که امنیت سطح پیشرفته برنامه را ارائه می دهد و احتمال کاهش سرعت را از بین می برد.

ارائه عملکرد اپلیکیشن موبایل در بهترین حالت

سرور مجازی اپلیکیشن با سیستم عامل مورد نیاز شما به شما کمک می کند به هدف خود دست بیابید. یک اپلیکیشن سازمان یافته که با عملکرد بالا مدیریت و میزبانی می شود تولید و منتشر کنید.

 

هرگز اپلیکیشن شما از کار نمی افتد

برنامه های موبایل شما باید همیشه آنلاین بمانند و سریع بارگیری شوند. به همین منظور سرور مجازی اپلیکیشن برای بالا نگه داشتن برنامه شما آماده است، بنابراین شما برنامه مورد نظر خود را به صورت یکپارچه و بدون وقفه اجرا می کنید.

 

افزایش سرعت اپلیکیشن

سرعت برنامه را به راحتی مدیریت کنید. رابط های برنامه کاربردی هوشمندانه نوشته شده در سرور مجازی اپلیکیشن عملکرد برنامه شما را افزایش می دهد، به طوری که تجارت شما همیشه در دنیای آنلاین، بالا باقی می ماند.

 

محیط میزبانی مناسب هر اپلیکیشن

رسانه های اجتماعی، خرید و فروش، صورتحساب یا برنامه رسمی توسعه یافته برای ارتباطات تجاری… شما اپلیکیشن خود را بسازید و سرور مجازی مناسب با آن را از ما تهیه کنید. ارائه سریع، ارتقا فوری چیزی است که برنامه شما با خدمات سرور مجازی اپلیکیشن وب پویان بدست می آورد.

 

 

اپلیکیشن های تلفن های هوشمند نیز مانند نرم افزار های کامپیوتری برای راه اندازی نیازمند میزبانی سرور مجازی هستند که دراین مورد به آن سرور مجازی اپلیکیشن می گویند. اپلیکیشن های تلفن های هوشمند برای بدست آوردن انواع مختلف اطلاعات به دسترسی به شبکه نیاز دارند.
امنیت کامل
ارائه عملکرد اپلیکیشن موبایل در بهترین حالت
هرگز اپلیکیشن شما از کار نمی افتد
افزایش سرعت اپلیکیشن
محیط میزبانی مناسب هر اپلیکیشن
به دلیل عدم دسترسی به مدیریت سرور در سرویس های اشتراکی، امکان نصب نرم افزار کاربر بر روی آن وجود ندارد. اگر می توانید هزینه بسیار کمتری نسبت به اجاره یا خرید یک سرور اختصاصی پرداخت کنید، می توانید اپلیکیشن خود را بر روی سرور مجازی نصب کنید و از ویژگی های یک سرویس اختصاصی لذت ببرید.