اهمیت سرور مجازی فارکس در تجارت جهانی

میزبانی سرور مجازی پلی بین میزبانی اشتراکی و اختصاصی است. از دید برخی، سرور مجازی تنها با میزبانی وب و نه تجارت فارکس در ارتباط است. با این حال، سرور مجازی فارکس می تواند بسته به روش معاملاتی مورد استفاده یک تاجر فارکس به وی کمک کند، این گونه است که اهمیت سرور مجازی فارکس نمایان می شود.

یک سرور مجازی نوعی میزبانی وب است که با استفاده از امکانات شبکه ای و موقعیت مکانی دیتاسنتر اجازه می دهد تا مشاغل اینترنتی امن، اتصال ISP مستقیم با دیتاسنتر، سرور مجازی فارکس یا امکانات حرفه ای دیگر را ایجاد کنید. سرورهای مجازی با میزبانی اشتراکی متفاوت هستند از این جهت که سایت شما منابع خود را با سایت های دیگر به اشتراک نمی گذارد، سهم هر سایت یک منطقه سرور تقسیم شده با سیستم عامل خاص خود، فضای ذخیره سازی ، حافظه RAM و محدودیت های انتقال داده ماهانه است، بنابراین عملکرد سایتی پایدارتر ایجاد می کند. 

تاجران نهادی هزینه های قابل توجهی را برای قرار دادن موتورهای معاملاتی خود در نزدیکی موتورهای معاملاتی که معاملات خود را انجام می دهند، پرداخت می کنند. اکثر تاجران خرده فروشی قادر به پرداخت هزینه هایی نیستند که تاجران بزرگ پرداخت می کنند، همین امراهمیت سرور مجازی فارکس را بیشتر کرده است.

دسترسی به امکانات پیشرفته معادل 24 ساعته تجارت را با هزینه های بسیار پایین تر از یک مرکز مستقر در محل فراهم می کند. تجار با تهی سرور مجازی فارکس از یک میزبان بهره مند می شوند که ثبات، دقت و سرعت لازم را برای نرم افزارهای تجاری مورد استفاده امروز فراهم می کند.

راه حل دارای تنظیمات استاندارد برای یک معاله گر با یک کامپیوتر محلی متصل به اینترنت برای تجارت، به طور معمول MT4 است، که برای اجرا و تجارت انجام می شود. یک مشاور خبره (EA) متصل به رایانه تاجر برای تجارت نیاز به اتصال به اینترنت دارد. سرور مجازی فارکس برای پخش اطلاعات و سفارشات تجاری به سرور بروکر های MT4 متصل شده است.

MetaTrader4، معروف به MT4، یک بستر تجارت الکترونیکی است که بیشتر مورد استفاده معامله گران فارکس قرار می گیرد. این نرم افزار به کارگزاران FX مجوز دارد که به نوبه خود نرم افزار را به مشتریان خود ارائه می دهند، نرم افزاری که برای دیدن قیمت ها و نمودارهای پخش زنده و همچنین برای انجام معاملات و مدیریت حساب ها استفاده می شود.

 

 

 

دلایل اهمیت سرور مجازی فارکس

دلایل اهمیت سرور مجازی فارکس در مقابل رایانه شخصی خود شامل موارد زیر هستند:

 

دلایل اهمیت سرور مجازی فارکس

 

_ با اتصال شبکه، از جمله کافی نت ها، می توانید از هرجایی به سیستم عامل خود متصل شوید، به شما امکان تجارت در هر مکان و هر زمان را می دهد.

حساب فارکسی که از طریق رایانه در خانه یا محل کار شخصی میزبانی می شود و از سرور مجازی فارکس استفاده نمی کند، ممکن است دسترسی قابل اطمینانی نداشته باشد. یکی از اهمیت های سرور مجازی فارکس این است که پروتکل ها و ابزارهایی که در سرویس های ارائه شده توسط ارائه دهندگان سرور مجازی تعبیه شده اند، به معامله گران اجازه می دهد بدون نیاز به تنظیمات اضافی، از هر مکانی به سرور مجازی فارکس خود متصل شوند.

این اهمیت سرور مجازی فارکس به معامله گران قابلیت های زیر را می دهد:

. MT4 و سایر برنامه های کاربردی با استفاده از سرور مجازی از راه دور خود را یک بار شروع کنید و سپس بصورت 24 ساعته آنلاین و بدون نصب مجدد یا قطع اتصال اینترنت محلی خود در تجارت باقی بمانید.

. به راحتی به سیستم عامل معاملاتی از طریق دستگاه های مختلف مانند رایانه های شخصی، لپ تاپ، تلفن و… بدون هیچ نوع تداخلی در نرم افزار، دسترسی داشته باشید.

 

_ سرور مجازی فارکس سطوح امنیتی قوی ای را ارائه می دهد. معامله گران از پلتفرم MetaTrader 4 یا نرم افزار مالی بسیار پیشرفته استفاده می کنند، به همین دلیل یکی از اهمیت های سرور مجازی مجازی فارکس امنتی است که برای تجار فراهم می کند.

در این سرویس تجارت فارکس با کنترل نرم افزار معامله گران از طریق یک سیستم از راه دور، برخی از مزایای امنیتی ضمنی را ارائه می دهد.

در قسمت سخت افزاری، ارائه دهندگان سرور مجازی فارکس بسیار مراقبت می کنند تا از خرابی های مهم جلوگیری کنند. آنها اجزای اصلی شبکه و سرورهای میزبان را بصورت شبانه روزی رصد می کنند و مشکلات را در صورت بروز با کمک کارشناسان فنی برطرف می کنند.

 

_ یکی از مهمترین اهمیت های سرور مجازی فارکس این است که می تواند همه معاملات شما را سریعتر از رایانه شما انجام دهد.

تا آنجا که به معامله گران فارکس مربوط می شود، سرعت اجرای سفارشات از اهمیت ویژه ای برخوردار است، به ویژه در مورد معامله گرانی که از سیستم های تجارت خودکار استفاده می کنند. برای اینکه برنامه های تجاری حداکثر عملکرد را داشته باشند، باید به شبکه ها و همچنین خدماتی از جمله، کارگزاران، موسسات مالی، ارائه دهندگان سیگنال و مدیران حساب، نزدیک باشند که باید با آنها ارتباط برقرار کنند.

میزبانی سرور مجازی فارکس مقرون به صرفه و همچنین دارای مدیریت آسان است که به وسیله آن معامله گران می توانند از نظر برنامه های تجاری، سرعت اتصال نزدیک به بهترین حالت را بدست آورند. این منجر به بهبود قابل توجه سرعت اجرای سفارش برای معاملات می شود.

 

_ یکی از دلایل اهمیت سرور مجازی فارکس این است که میزان خطا را در معاملات شما پایین خواهد آورد. وقتی تجارت بصورت خودکار انجام می شود، معاملات می توانند حتی با قطعی برق ادامه داشته باشند، این امر خصوصاً در مواردی که سیستم خودکار به نظارت نیاز ندارد بسیار مفید است.

همانطور که می دانید، در فارکس تاخیرهای مختلفی در امر اجرا و انتقال وجود دارد که این می تواند خسارات مالی بزرگی را به همراه داشته باشد. با این حال، با استفاده از سرور مجازی فارکس، اجرای سفارشات سریعتر خواهد بود، به این معنی که با تاخیر و خطاهای کمتری روبرو خواهید شد.

سرور مجازی فارکس می تواند به افرادی که به دلیل لغزش ها معمولاً با ضرر روبرو هستند، کمک کند. به خاطر داشته باشید، شما باید یک کانفیگی از سرور مجازی را پیدا کنید که دارای RAM و فضای ذخیره سازی مناسبی باشد، چرا که عملکرد را بیشتر بهبود می بخشد.

 

تهیه سرور مجازی فارکس یک سرمایه گذاری قابل توجه است که بر عملکرد شما در معلملات بازار فارکس تأثیر مثبت می گذارد. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید مناسب ترین پلن این سرویس را برای نیازهای تجارت ارزی خود به کار می گیرید.

اکنون می دانید که اهمیت سرور مجازی فارکس برای تجارت فارکس چیست. بهترین نکته در مورد سرور مجازی فارکس استفاده از فناوری مجازی سازی است.

تجارت فارکس بدون داشتن میزبانی امن سرور مجازی فارکس که در تأمین امنیت بالا، به روز بودن تضمین شده و تأخیر بسیار کم، بهترین است، ناقص است. سرمایه گذاری شما ارزش این را دارد که خدمات قابل اعتماد و سودآوری کسب کنید تا خود را در بازار فارکس جای دهید.

 

یک سرور مجازی نوعی میزبانی وب است که با استفاده از امکانات شبکه ای و موقعیت مکانی دیتاسنتر اجازه می دهد تا مشاغل اینترنتی امن، اتصال ISP مستقیم با دیتاسنتر، سرور مجازی فارکس یا امکانات حرفه ای دیگر را ایجاد کنید.
. متاتریدر 4 و سایر برنامه های کاربردی با استفاده از سرور مجازی از راه دور خود را یک بار شروع کنید و سپس بصورت 24 ساعته آنلاین و بدون نصب مجدد یا قطع اتصال اینترنت محلی خود در تجارت باقی بمانید.
. به راحتی به سیستم عامل معاملاتی از طریق دستگاه های مختلف مانند رایانه های شخصی، لپ تاپ، تلفن و… بدون هیچ نوع تداخلی در نرم افزار، دسترسی دارید.
. دسترسی در هر زمان و مکان
. ارائه سطوح امنیتی قوی
. سرعت بخشیدن به معاملات
. کاهش خطا در معاملات