تجارت کپی با سرور مجازی فارکس چیست؟

تجارت کپی در بین معامله گرانی که در بازار فارکس تخصصی ندارند و کسانی که زمان محدودی برای انجام معامله دارند، محبوب است. در اینجا، ما توضیح می دهیم که تجارت کپی چیست و چگونه کار می کند. تجارت کپی شاخه ای از معاملات در بازار فارکس است، به این صورت که موقعیت های یک معامله گر هنگام باز یا بسته شدن توسط حساب معامله گر دیگر کپی می شود. این می تواند به صورت خودکار یا دستی یا به وسیله سرور مجازی فارکس و نرم افزار های خاص مثل متاتریدر 4 رخ دهد.

تجارت با استفاده از شبکه های اجتماعی و سیستم های معاملات اجتماعی کپی می شود. هنگامی که یک معامله گر موقعیتی را باز می کند، آن ها می توانند این اطلاعات را برای سایر معامله گران در شبکه پخش کنند، سپس آن ها می توانند تصمیم بگیرند که همان موقعیت را باز کنند یا سیستم های تجارت خودکار آنها می توانند این کار را بدون ورودی اضافی معامله گر انجام دهند.

غالباً، تاجر اصلی که موقعیت های خود را پخش می کند، در بازار اصلی تجربه دارد و ممکن است معامله گران تجارت کپی در این بازار فارکس تجربه نداشته باشند، یا ممکن است به کل در بازارهای مالی کاملاً تازه وارد باشند.

تجارت کپی فارکس یک استراتژی محبوب است، زیرا تغییرات قیمت اغلب کوچک اما مکرر است و نظارت مداوم لازم است. تجارت کپی در فارکس به این معنی است که یک معامله گر می تواند به جای اسکن کردن بازارهای سریع فارکس، موقعیت های معامله گر دیگری را کپی کند.

پلتفرم های معاملاتی مانند متاتریدر 4 به دلیل پایگاه کاربری گسترده MT4 و تالارهای گفتگوی مختلف کاربران آنلاین، پلتفرم های محبوب برای تجارت اجتماعی هستند. برای آشنایی بیشتر با متاتریدر به مقاله آشنایی با متاتریدر در سرور مجازی بورس مراجعه کنید.

برای مثال تجارت کپی، فرض کنید که بازار برزیل سقوط کرده است و شما می خواهید در بازار تجارت برزیل قرار بگیرید. اگر احساس می کردید که در مورد اقتصاد، سیاست یا سیاست های بانکداری مرکزی برزیل اطلاعات کافی ندارید تا بتوانید تصمیمی آگاهانه بگیرید، می توانید از تجارت و تخصص بازرگانان دیگری که با این امور آشنا هستند استفاده کنید. در عین حال، شما امیدوارید که در بازاری که تجربه ندارید، تجربه و تخصص کسب کنید.

برای شروع تجارت کپی، مهم است که قبل از انجام معامله به تجزیه و تحلیل خود در یک موقعیت یا بازار خاص، اقدام کرده باشید. به یاد داشته باشید که حتی اگر از روش های یک تاجر باتجربه پیروی کنید، سرمایه شما هنوز در معرض خطر است.

در تلاش برای اندازه گیری میزان موفقیت افرادی که از تجارت کپی استفاده می کنند، مطالعات مختلفی انجام شده است. نتایج نشان می دهد افرادی که بر اساس آمار و نمونه کارها معامله گران خود را برای انجام تجارت کپی با دقت انتخاب می کنند، تا 10٪ موفق تر از افرادی هستند که به صورت دستی معامله می کنند یا معاملات خود را براساس ترجیحات شخصی خود انتخاب می کنند. 

تجارت کپی برای معامله گران جدید عالی است. به شما امکان می دهد وارد دنیای وسیع امور مالی شوید و به طور بالقوه سود کسب کنید. می توانید بفهمید که آنها چه چیزهایی را دیده اند که باعث شده یک معامله ای را عملی کنند و از آن درس بگیرند. در کل، تجارت کپی راهی عالی برای شروع معاملات است. ممکن است در آینده با یادگیری نحوه کار هم، دست از این کار بکشید، اما در ابتدا به سختی می توانیم به موقعیت شروع بهتری فکر کنیم. 

اکنون به مهمترین قسمت که انتخاب یک ارائه دهنده استراتژی برای دنبال کردن و انجام تجارت کپی از تجارت های او است، می رسیم. برخلاف دنبال کردن شخصی در شبکه های اجتماعی، در تجارت کپی خطرات مالی وجود دارد. این بدان معنی است که شما سیگنال های مربوط به هر معامله گر موجود در بازار فارکس را کپی نمی کنید.

یکی از مواردی که باید ارزیابی کنید عملکرد معامله گر در مدت زمان یک سال یا همین حدود است. عملکردهای گذشته ممکن است نتایج مشابهی را در آینده تضمین نکنند، اما شما در مورد عملکرد نمونه کارها در بلند مدت بینشی خواهید داشت.

همچنین باید بررسی کنید که آیا یک ارائه دهنده استراتژی با معامله  پول خود را به خطر می اندازد یا خیر. به این ترتیب اعتماد به نفس آن ها را در انجام معاملات و توانایی آنها در به حداقل رساندن خطرات ارزیابی خواهید کرد.

درست است که تجارت کپی به صورت خودکار انجام می شود، اما باز هم باید بدانید که آیا ارائه دهنده استراتژی مورد نظر شما تجارت خوبی انجام می دهد یا خیر. در این شرایط شما خواهید فهمید که آیا این معامله براساس یک رویه تجارت صحیح انجام شده، قابل تکرار است و تا حد زیادی سودآور است یا خیر.

شما با انتخاب روش انجام تجارت کپی معامله ای می خواهید که براساس یک برنامه تجارت یا یک استراتژی اثبات شده انجام شود. بهترین معامله گران با گذشت زمان برنامه ای را تهیه کرده اند و آنها حتی از شکست خود نیز تجربه و فرصتی کشف می کنند. هرچه بیشتر وقت خود را صرف تماشای تجارت یک حرفه ای کنید، آسان تر خواهید دید که الگویی را مشاهده کنید مناسب برای کپی برداری هست یا خیر.

سپس، شما معامله ای می خواهید که براساس تنظیمات مطمئن قابل تکرار باشد. به عنوان مثال تاجری که چندین معاملاتش ناموفق بوده را کنار گذاشته و در آینده اگر همان اقدام قیمتی رخ دهد، می توانید تجارت دیگری انجام دهید. شما با تهیه سرور مجازی فارکس و راه اندازی نرم افزار متاتریدر می تواند این ها را شناسایی کرده.

مطمئناً شما معامله ای می خواهید که  به شما سود دهد. ممکن است همه معاملات خوب سودآور نباشد، اما اگر مجموعه بزرگی از معاملات شما مناسب باشد، در این صورت در مسیر درستی قرار دارید.

 

مزایای تجارت کپی با سرور مجازی فارکس

در اینجا چند مزیت تجارت کپی بررسی می شود:

مزایای تجارت کپی با سرور مجازی فارکس

 

1. برای معامله گران جدید مفید است

افرادی که تازه وارد بازار معاملات می شوند اغلب به دنبال یک استراتژی موثر هستند که بتواند کارساز باشد. تجارت کپی به آنها امکان می دهد ببینند دیگران چگونه موفق می شوند. آنها می توانند در این تاکتیک ها قدم بگذارند و سریع شروع به کسب درآمد واقعی کنند.

برای شروع تجارت فوری نیازی به تحقیق زیاد و یا حتی داشتن اطلاعات زیادی در مورد بازار ندارید. می توانید مام معاملات حرفه ای که دنبال می کنید را انجام دهید. اگر آنها خوب کار کنند، شما هم خوب عمل می کنید. معامله گرانی که کپی می کنند، شانس بیشتری برای موفقیت دارند.

 

2. ضرر های احتمالی را محدود می کند

اکثر معامله گران آماده نیستند که ضرر و زیان را به خوبی کنترل کنند. برخی از آنها ممکن است پس انداز زندگی یا درآمد مهم خود را در بازار خرج کنند. ضررهای اساسی می تواند برای زندگی آنها مضر باشد. تجارت کپی می تواند با توجه دقیق به آنچه تاجران مستقر انجام داده اند، به این معامله گران کمک کند تا ضررهای احتمالی را کاهش دهند. نظارت دقیق بر روی این فعالیت ها می تواند تفاوتی ب ین یک روز خوب و یک روز ضعیف در بازار ایجاد کند.

 

3. یک استراتژی سرمایه گذاری آماده به کار است

تجارت کپی استراتژی ای است که نیاز به تدبیر و تلاش زیادی ندارد. می توانید روی هر آنچه می خواهید سرمایه گذاری کنید. می توانید بلافاصله شروع کنید، یا می توانید مدتی را به تماشای سایر سرمایه گذاران اختصاص دهید قبل از اینکه تصمیم بگیرید که از آنچه آنها انجام می دهند تقلید کنید.

اگر سرمایه گذار خاصی موفق نبود، همیشه می توانید به دنبال سرمایه گذار دیگری بروید. از همه بهتر، این کاری است که باید در زمان خود انجام دهید. درصورتی که مناسب شما باشد می توانید تجارت کنید. بسیاری از پلتفرم ها مانند متاتریدر در سرور مجازی فارکس همچنین با مشاوره و پیشنهادات تخصصی به شما در مدیریت نمونه کارها کمک می کنند. آنها پیش بینی های زیادی را برای شما می زنند.

 

4. می توانید ریسک را به طور موثرتری مدیریت کنید

اگر به صورت دستی معامله کرده اید، احتمالاً با مسائل مربوط به مدیریت ریسک روبرو شده اید. تجارت کپی اجازه می دهد تا سرمایه گذاران از هر تعداد سرمایه گذار موجود که می خواهند کپی کنند. تماشای آنچه آنها انجام می دهند و پیروی از استراتژی های تولیدی راهی عالی برای به حداقل رساندن خطر در حالی که هنوز از روند بازار جلو می مانیم است.

 

5. در حالی که یاد می گیرید درآمد کسب می کنید

اکثر معامله گران خرد که به تجارت فارکس پرداخته اند، باز هم ضرر می کنند یا برای زنده نگه داشتن حساب های خود تلاش می کنند. این را می توان به این واقعیت نسبت داد که تعداد بسیاری از آنها تجارت واقعی را شروع می کنند بدون اینکه واقعاً از خطرات موجود در معاملات فارکس آگاهی داشته باشند.

روند یادگیری قبل از شروع سخت است و همین امر باعث می شود بسیاری از افراد خیلی زود پول خود را برداشت کنند یا به سادگی کار تجارت فارکس خود را قبل از شروع کار ترک کنند. از طرف دیگر تجارت کپی کمک می کند تا این مشکل به حداقل برسد زیرا افراد با یادگیری تجارت می توانند درآمد کسب کنند.

 

6. اگر وقت کافی برای تجارت ندارید، یک راه حل درست است

معاملات کپی همچنین هنگامی مفید است که شما وقت و تجربه لازم برای نظارت مستمر بر معاملات و جستجوی تنظیمات جدید معاملات در روز یا ساعت را ندارید. ممکن است سرمایه گذاران بیش از حد مشغول کارهای روزمره خود باشند اما هنوز هم می خواهند پول اضافی از بازارهای فارکس کسب کنند.

در چنین شرایطی، عاقلانه است که برای یک حساب تجارت کپی ثبت نام کنید و اجازه دهید افرادی که تجربه بیشتری دارند تجارت کنند در حالی که فعالیت های آنها در حساب شما منعکس می شود. به زبان ساده، این روش بسیار خوبی برای کسب درآمد از موفقیت جمعی دیگر از تجار است.

 

اینها تنها چند مزیت تجارت کپی است. سودآوری در بازار فارکس ممکن است مدتی طول بکشد، اما با تمرین و تلاش کافی می توان این کار را انجام داد. تجارت کپی یک روش ساده و موثر برای کسب درآمد است.

 

 

 

تجارت کپی شاخه ای از معاملات در بازار فارکس است، به این صورت که موقعیت های یک معامله گر هنگام باز یا بسته شدن توسط حساب معامله گر دیگر کپی می شود. این می تواند به صورت خودکار یا دستی یا به وسیله سرور مجازی فارکس و نرم افزار های خاص مثل متاتریدر 4 رخ دهد.
تجارت کپی برای معامله گران تازه کار و کسانی که وقت و تجربه لازم برای نظارت مستمر بر معاملات و جستجوی تنظیمات جدید معاملات در روز یا ساعت را ندارند بسیار کارآمد است.
1. برای معامله گران جدید مفید است
2. ضرر های احتمالی را محدود می کند
3. یک استراتژی سرمایه گذاری آماده به کار است
4. می توانید ریسک را به طور موثرتری مدیریت کنید
5. در حالی که یاد می گیرید درآمد کسب می کنید
6. اگر وقت کافی برای تجارت ندارید، یک راه حل درست است