معاملات آتی بایننس با سرور مجازی

بایننس یکی از بزرگترین صرافی های ارز رمزنگاری شده است که به کاربرانش امکان تجارت روزانه حدود 100 ارز رمزپایه را می دهد. بایننس به عنوان یک مبادله گر معاملات نقطه ای آغاز به کار کرد، جایی که معامله گران فقط وقتی ارزش ارز رمزنگاری شده افزایش می یافتند می توانستند سود کسب کنند. با این حال صرافی بایننس اخیراً یک پلت فرم جدید به نام معاملات آتی بایننس راه اندازی کرده، که به معامله گران اجازه می دهد از اهرم وام بایننس استفاده کنند و معاملات کوتاه و بلند را باز کنند. می توان گفت که این پلت فرم بسیار شبیه به مبادله نقطه ای بایننس است، که انتقال را بسیار آسان می کند.

در معاملات آتی بایننس، می توانید با استفاده از اهرم 125X، در حرکت های بازار شرکت کرده و با پیش بینی درست، سود کسب کنید. یک معامله گر معاملات آتی را خریداری می کند با این انتظار که ارزش آن ارز در آینده افزایش یابد. برعکس، یک معامله گر مقداری از یک ارز را می فروشد با این پیش بینی که در آینده قیمت آن  کاهش می یابد.

قبل از افتتاح حساب معاملات آتی بایننس، به یک حساب بایننس معمولی نیاز دارید. می توانید به Binance بروید و بر روی ثبت نام در گوشه سمت راست بالای صفحه خود کلیک کنید. برای آشنایی با افتتاح حساب بایننس به مقاله آشنایی با تجارت در بایننس مراجعه کنید.

چند دلیل وجود دارد که چرا پیشنهاد می شود معاملات آتی را در معاملات خود در نظر بگیرید:

_ گشودن یک موقعیت اهرمی: بدون داشتن مالکیت واقعی وجه، با گرفتن وام تا 125 برابر ارز خود، تجارت کنید.
_ نیازی به نگه داشتن مقادیر زیاد BTC در صرافی به دلیل قابلیت اهرم نیست.

معاملات آتی در بایننس را می توان با 125 برابر موجودی معامله کرد. با این حال، باید به خاطر داشته باشید که این وع ریسک برای مبتدیان توصیه نمی شود زیرا مقدار قابل توجهی ریسک را شامل می شود و ممکن است با یک اشتباه کوچک سرمایه خود را از دست دهید. از این رو، معاملات آتی معمولاً برای مبتدیان توصیه نمی شود، بلکه برای بازرگانان باتجربه با دانش گسترده در این مورد توصیه می شود.

 

رابط کاربری معاملات آتی بایننس

اجازه دهید هر بخش صفحه معاملات آتی بایننس را از هم جدا کنیم:

1_ در قسمت بالا سمت چپ می توانید قراردادی را که می خواهید معامله کنید انتخاب کنید و همچنین اهرم خود را تنظیم کنید. بایننس قراردادهای بی شماری برای انتخاب دارد که مشخصاً قرارداد اصلی آن قرارداد BTCUSDT است. اهرم پیش فرض در سیستم عامل 20 برابر است، اما شما می توانید تا 125 برابر از این اهرم استفاده کنید. همچنین می توانید در اینجا بین margin و isolated margin جابجا شوید.
2_ نمودار پایین نمودار شماست، می توانید بین نمودار قیمت جابجا شوید.
3_ سمت راست نمودار می توانید محتوای مستقیم داده های کتاب سفارشات را که نشان می دهد، مشاهده کنید.
4_ در قسمت پایین سمت چپ شما می توانید فعالیت تجاری خود را بررسی کنید. همچنین می توانید بین برگه ها جابجا شوید تا وضعیت موقعیت های فعلی را که در آن هستید بررسی کنید. این شامل اطلاعاتی از جمله: مانده، قیمت ورودی و قیمت بازار است.
5_ در سمت راست شما می توانید سفارشات خود را وارد کنید و همچنین بین انواع مختلف سفارشات جابجا شوید.


معاملات آتی بایننس

 

افتتاح حساب معاملات آتی بایننس

شروع کار در معاملات آتی بایننس بسیار ساده است. قبل از اینکه بتوانید حساب را باز کنید، ابتدا باید یک حساب بایننس معمولی باز کنید. به Binance.com بروید و روی «ثبت نام» در گوشه سمت راست بالای صفحه وب کلیک کنید. سپس این مراحل را از نزدیک دنبال کنید:

1_ آدرس ایمیل و رمز ورود خود را وارد کنید.

2_ سپس بر روی “ایجاد حساب” کلیک کنید.

3_ سپس باید یک پیام تأیید در ایمیل خود دریافت کنید، برای تکمیل ثبت نام، دستورالعمل های موجود در ایمیل را دنبال کنید.

اکنون می توانید با رفتن به صفحه اصلی بایننس و با کلیک بر روی دکمه “تجارت” و سپس کلیک بر روی “Futures” ، حساب معاملات آتی بایننس خود را باز کنید. اکنون برای افتتاح حساب خود کافیست روی “اکنون باز شود” کلیک کنید.

پس از واریز وجوه خود، باید آنها را به کیف پول معاملات آتی خود منتقل کنید. در بالای فهرست پیمایش، دکمه “Futures” وجود دارد. روی آن کلیک کنید. در پایین سمت راست، درست در زیر کتاب سفارش، یک دکمه “انتقال” وجود دارد. برای شروع معاملات آتی بیت کوین، باید مقداری USDT را به حساب خود منتقل کنید.

انجام این کار کاملاً ساده است. با کلیک بر روی دکمه، از شما سوال می شود که چه مقدار و از کدام حساب USDT می خواهید منتقل کنید. به سادگی مقدار را مشخص کنید و دکمه “تأیید” را بزنید. انتقال به صورت خودکار انجام می شود.

بایننس به معامله گران اجازه می دهد تا معاملات با اهرم حداکثر 125 برابر را انجام دهند. در واقع، تنظیم اهرم شما نسبتاً ساده شده است. در گوشه بالا سمت چپ یک دکمه درست در کنار نماد BTCUSDT وجود دارد که می توان روی آن کلیک کرد:

از اینجا به بعد، بسیار ساده است. می توان برای تنظیم هر اهرمی که از 1x به 125x ترجیح داده می شود استفاده کرد. بنابراین، به عنوان مثال، اگر تصمیم دارید از 100 USDT با اهرم 100x استفاده کنید، این موقعیت 10000 $ را باز می کند و فقط باید 100 USDT را ارسال کنید.

اگر USDT در کیف پول بایننس خود ندارید، ابتدا باید مقداری USDT را در حساب عادی خود خریداری کنید و سپس می توانید وجه را به کیف پول معاملات آتی بایننس خود منتقل کنید. 

 

افتتاح حساب معاملات آتی بایننس

اکنون وقت آن است که اولین معامله خود را انجام دهید. انجام تجارت بسیار مستقیم است. ابتدا می خواهید نوع سفارش را انتخاب کنید، سه گزینه دارید:

_ سفارش بازار
_ سفارش محدود 
_ سفارش توقف محدودیت

در مرحله اول، درست در بالای پلت فرم شما باید انتخاب کنید که چه مقدار اهرم برای تجارت داشته باشید. بایننس به شما امکان می دهد تا حداکثر 125 برابر اهرم تجارت کنید، توصیه می کنیم از 50 برابر اهرم شروع کنید. همچنین باید انتخاب کنید که می خواهید با چه نوع روش معامله ای معامله کنید، که می تواند یکی باشد: cross margin یا isolated margin.

Cross margin: روشی حاشیه ای است که برای جلوگیری از تصفیه از مقدار کامل وجوه موجود در حساب شما هنگام معامله استفاده می کند.

isolated margin: با این موقعیت، می توانید ضررهای خود را به مقدار اولیه محدود کنید، بنابراین از کل وجوه موجود در حساب خود استفاده نمی شود.

با چرخش به پایین سمت راست، اینجا جایی است که می توانید تجارت خود را وارد کنید. ما توصیه می کنیم برای شروع معاملات خود از یک حد مجاز استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که قیمت ورودی و مقدار سفارش را وارد کنید. مقدار سفارش به مقدار وجوه موجود در حساب شما بستگی دارد، اما ما توصیه می کنیم حدود 10٪ از نمونه کارها را معامله کنید.

اگر می توانید از استفاده از سفارش بازار خودداری کنید، زیرا معمولاً هزینه های بیشتری را باید پرداخت کنید. در عوض، قرار دادن معاملات از طریق سفارشات محدود یا سفارشات توقف محدودیت، هزینه ها را کاهش می دهد و باید روش اصلی در انجام معاملات شما باشد. اگر بخواهید توقف ضرر را وارد کنید یا هدف سود خود را در معاملات خود قرار دهید، می توانید از سفارش توقف محدودیت استفاده کنید.

سفارشات محدود زمانی استفاده می شود که بخواهید با قیمت مشخصی خرید کنید. برای تعیین سفارش محدود، باید قیمتی را که می خواهید با آن خرید یا فروش کنید مشخص کنید. در برگه مقدار سفارش، مقدار BTC را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید. در مثال ما یک قیمت هدف 8400 دلار و مقدار 1 BTC تعیین کرده ایم.

بنابراین به محض این که قیمت بیت کوین به 8،400 دلار برسد ، برای مدت طولانی سفارش خرید خواهیم داشت. در زیر توجه داشته باشید که وجه مورد نیاز برای این سفارش تنها 420 USDT است زیرا ما از یک اهرم 20 برابر استفاده کرده ایم. به محض زدن دکمه “خرید” ، موقعیت شما باز می شود.

 

سفارش محدود

 

ابتدایی ترین نوع سفارش، سفارشات بازار است که برای خرید بیت کوین با قیمت لحظه ای استفاده می شود. آنچه باید وارد شود مقدار سفارش است. باز هم توجه داشته باشید که حاشیه مورد نیاز 20 برابر کمتر از مقدار واقعی سفارش است. 

 

سفارشات بازار

 

این ها معمولاً به عنوان مکانیزم توقف ضرر استفاده می شوند، اما نه همیشه. قیمت توقف قیمتی است که در آن سفارش شما به یک سفارش محدود معمول تبدیل می شود. برگه قیمت نشان می دهد چه زمانی می خواهید خرید کنید.

تصور کنید که انتظار دارید بیت کوین با مقاومت قابل توجه 8،600 دلار روبرو شود و اگر بالاتر از آن برود، این صعودی بودن روند را تأیید می کند. شما می خواهید قیمت توقف خود را 8600 دلار تعیین کنید، زیرا به محض رسیدن، سفارش توقف حد شما برای خرید با قیمت 8،650 دلار به یک سقف سفارش معمول تبدیل می شود. 

 

سفارشات توقف محدودیت

 

در آخر نیازی به گفتن نیست که بایننس احتمالاً امن ترین ارز رمزنگاری شده در خارج است. به طور طبیعی، این از هکرها مصون نیست، اما این شرکت در زمینه محافظت از منابع مالی کاربران کار بسیار خوبی انجام می دهد. اگر شما کاربران تصمیم به راه اندازی حساب معاملات آتی بایننس گرفته اید، سرور مجازی بایننس که یک سرور مجازی فنلاند با سخت افزار های به روز و پیشرفته است راه شما را بسیار هموار خواهد کرد.