افتتاح حساب paypal به کمک سرور مجازی

بیش از یک دهه است که PayPal در تجارت پرداخت های آنلاین فعال است. این یک سرویس مالی آنلاین است که به شما امکان می دهد با استفاده از یک حساب اینترنتی ایمن، هزینه خرید های خود را پرداخت کنید. افتتاح حساب PayPal با استفاده از سرور مجازی PayPal که یک سرور مجازی امریکا می باشد این مسیر را برای شما آسان می کند.

شما به سادگی حساب بانکی، کارت اعتباری یا کارت بدهی خود را به سیستم اضافه می کنید و هر زمان که با استفاده از PayPal پرداخت می کنید، می توانید انتخاب کنید کدام یک از کارت ها یا حساب های شما پرداخت را انجام دهد. همچنین می توانید یکی را به عنوان پیش فرض تنظیم کنید که از آن به بعد از آن استفاده شود مگر اینکه خلاف این روش را انتخاب کنید.

علاوه بر پرداخت هزینه اقلام با استفاده از PayPal، می توانید از طریق این سرویس پول نیز دریافت کنید. هر پولی که دریافت کرده اید در حساب PayPal شما قرار دارد و می تواند در هنگام پرداخت هزینه با استفاده از موجودی کارت های اختصاصی یا حساب بانکی شما، از آن استفاده کنید. همچنین، شما می توانید پول را بین  حساب های بانکی یا کارت های اختصاصی خود جابجا کنید. 

اکثریت قریب به اتفاق استفاده ها به صورت شخصی و کاملاً رایگان برای شما در دسترس است. انتقال پول به دوستان یا خانواده از طریق حساب های PayPal نیز رایگان است، به شرط آنکه نیازی به تبدیل ارز نباشد.

حساب های PayPal تجاری نیز در دسترس هستند. PayPal بسیاری از مشاغلی که قبلا قادر به تراکنش آنلاین نبودند را قادر می سازد پرداخت های کارتی را بپذیرند. PayPal معمولاً با eBay در ارتباط است، زیرا قبلاً متعلق به خانه حراج آنلاین بود. با این حال، این شرکت به عنوان یک شرکت جداگانه در سال 2015 تاسیس شد.

در حالی که این روزها بسیاری از سیستم های پرداخت آنلاین مانند Apple Pay و Google Pay وجود دارد، افتتاح حساب PayPal چند مزیت اضافی را ارائه می دهد که دیگران ممکن است نداشته باشند.

این درگاه پرداخت حتی از سمت فروشندگان کوچک نیز پذیرفته شده است. شما گزینه پرداخت توسط PayPal را در هزاران وب سایتی که برای Apple Pay یا سایر خدمات مالی دیجیتال ارائه نمی دهند، خواهید یافت.

دلیل دیگر نیاز شما به افتتاح حساب PayPal این است که یک لایه امنیتی اضافی به پرداخت ها ارائه می دهد. به این صورت که شما مجبور نیستید در هر بار خرید چیزی جزئیات کارت یا شماره CCV خود را وارد کنید و فقط ورود و رمز ورود PayPal یا شماره تلفن همراه و پین خود را وارد می کنید.

 

افتتاح حساب paypal 

 

افتتاح حساب paypal

 

افتتاح حساب PayPal آسان است. شما به PayPal.com رفته و دکمه ثبت نام را کلیک کنید. از شما سوال می شود که می خواهید برای یک حساب شخصی یا شغلی ثبت نام کنید. فراموش نکنید که جزئیات کارت بانکی، اعتباری یا بدهی خود را برای تحویل وارد کنید.

1. در مرورگر اینترنت رایانه خود، به https://www.paypal.com بروید.

2. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی “ثبت نام” کلیک کنید.

3- در پایین صفحه، انتخاب کنید که یک حساب کاربری یا کسب و کار راه اندازی می کنید. اگر به عنوان مثال برای خرید و فروش در فروشگاه یا ارسال پول برای یکی از اعضای خانواده یا دوست خود از این کار استفاده می کنید، “شخصی” را اینجا انتخاب کنید سپس روی “بعدی” کلیک کنید.

4- در صفحه بعد، از شما خواسته می شود تا نام و نام خانوادگی قانونی خود و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و همچنین یک رمز عبور ایجاد و تأیید کنید. پس از پایان، روی “بعدی” کلیک کنید.

5. در مرحله بعد، باید آدرس پستی و همچنین شماره تلفن خود را وارد کنید در صورتی که در ایران قرار دارید و از سرور مجازی PayPal استفاده میکنید بهتر است از آدرس یک فرد در آمریکا استفاده کنید. پس از تکمیل این اطلاعات که اجباری است، روی “موافقم و ایجاد حساب” کلیک کنید تا افتتاح حساب PayPal شما تکمیل شود.

PayPal از طریق مرورگر یا برنامه تلفن همراه بصورت آنلاین و فروشگاهی کار می کند. البته برنامه های اختصاصی برای Android و iOS نیز وجود دارد. هنگام پرداخت آنلاین، فقط باید به دنبال نماد PayPal بگردید و با دنبال کردن دستورالعمل های ساده روی صفحه، این مورد را بررسی کنید.

به لطف مشارکت های زیاد با فروشگاه ها، گزینه های مختلفی در مورد نحوه پرداخت هزینه محصولات غذا یا بنزین، حتی سفارش از قبل برای غلبه بر صف در برخی از تأسیسات مواد غذایی و کافی شاپ ها، بدست می آورید. این برنامه لیستی از تمام فروشندگان اطراف را که هر یک از گزینه های مختلف PayPal را می پذیرند، به شما نشان می دهد.

همچنین می توانید کارت های وفاداری را به حساب PayPal خود اضافه کنید، تا هر زمان با استفاده از برنامه هزینه ای را پرداخت کردید، امتیاز وفاداری کسب کنید.

اخیرا PayPal خدمات اعتباری خود را راه اندازی کرد، جایی که می توانید با استفاده از PayPal هزینه اقلام را پرداخت کنید و در آینده پول آن ها را پرداخت کنید. این شباهت زیادی به کارت اعتباری دارد هرچند که شما به کارت واقعی نیاز ندارید.

در حال حاضر نرخ بهره 17.7 درصد در سال از شما گرفته می شود اما به عنوان یک مشوق، خریدهای بیش از 99 یورو به مدت چهار ماه 0 درصد سود دریافت می کنید. بنابراین اگر در آن مدت آن را پس دهید، هزینه آن بیشتر از قیمت خرید اصلی نخواهد بود.

برخی از فروشگاه ها هنگام پرداخت هزینه محصولات با استفاده از اعتبار PayPal خدمات ویژه ای را ارائه می دهند که بسته به تصمیم خود ارائه دهنده نرخ بهره کمتری دارد.

 

افزودن حساب یا کارت بانکی پس از افتتاح حساب PayPal با سرور مجازی PayPal 

برای استفاده از توانایی ارسال و دریافت پول پس از افتتاح حساب PayPal، باید حساب بانکی و یا کارت اعتباری را به حساب خود متصل کنید. برای انجام این کار، به حساب خود وارد شوید و سپس این دستورالعمل ها را دنبال کنید.

افزودن حساب یا کارت بانکی پس از افتتاح حساب PayPal با سرور مجازی PayPal

 

1. در صفحه خلاصه، روی گزینه “Wallet” در نوار منوی موجود در بالای صفحه کلیک کنید.

2. در منوی سمت چپ صفحه روی “پیوند دادن کارت اعتباری یا بدهی” کلیک کنید. همچنین، اگر می خواهید حساب بانکی خود را متصل کنید، روی “پیوند حساب بانک” گزینه کلیک کنید. توجه داشته باشید که انجام هر دو کار برای ایجاد منبع تأمین سرمایه پشتیبان در آینده ارزشمند است.

3. کارت یا اطلاعات بانکی را که می خواهید به حساب PayPal خود پیوند دهید وارد کنید و اگر از این گزینه استفاده می کنید، روی “پیوند کارت” برای کارتهای بدهی یا “پیوند حساب بانکی” کلیک کنید.

توجه داشته باشید که اگر یک حساب بانکی اضافه کنید، دو تا سه روز طول می کشد تا مراحل انجام شود زیرا PayPal مبالغ کمی را به حساب شما واریز می کند که برای تأیید مالکیت حساب خود باید از طریق وب سایت PayPal وارد کنید.

اگر سعی می کنید به حساب PayPal خود پول اضافه کنید اما انتقال انجام نمی شود، دلیل این امر می  تولن:

– حساب PayPal Cash یا PayPal Cash Plus را راه اندازی نکرده اید.
– محدودیتی در حساب شما اعمال شده است.
– قابلیتی که می خواهید استفاده کنید برای منطقه یا کشور شما در دسترس نیست. این مورد با استفاده از سرور مجازی PayPal رفع خواهد شد.

 

امنیت در افتتاح حساب PayPal 

در بیشتر موارد، PayPal برای ارسال پول بی خطر است با این حال هیچ سیستمی کاملاً بدون خطر نیست و اشکالات و نقض داده ها احتمالاً برای هر شرکتی در عصر اینترنت، حتی در بهترین آنها رخ می دهد.

اما PayPal یک شرکت معتبر با بالاترین استانداردهای ایمنی و حفاظت از مصرف کننده است تا کاربران خود را به صورت آنلاین ایمن نگه دارد. وب سایت PayPal ایمن و رمزگذاری شده است. تا زمانی که به سایت PayPal قانونی ارتباط برقرار کنید، هر اطلاعاتی که مبادله می کنید از چشم سارقان پنهان است.

PayPal از ویژگی های امنیتی استاندارد صنعت استفاده می کند که انتظار شما از هر موسسه مالی بزرگی است و این شرکت حتی به هکرهای “کلاه سفید” که آسیب پذیری ها را کشف می کنند جوایز مالی ارائه می دهد.

افتتاح حساب در PayPal حتی از دادن شماره کارت اعتباری یا اطلاعات حساب بانکی مستقیماً به وب سایتی که از آن خرید می کنید، ایمن تر می باشد. دلیل آن این است که اطلاعات شما به جای اینکه در همه مکان های خرید به اشتراک گذاشته شود، در PayPal نگهداری می شود.

اگر اتفاقی بیفتد، نیازی به لغو کارت ها و به روزرسانی همه صورتحساب های خودکار ندارید. فقط می توانید با تغییر رمز ورود یا شماره کارت، حساب PayPal خود را ایمن کنید.

اگر شما مشاغل اینترنتی را اداره می کنید، پرداخت هزینه محصولات و خدماتی که ارائه می دهید مهم است. حالا ممکن است که این سوال برای شما پیش بیاید که آیا برای پردازش پرداخت های مشتری، PayPal ایمن است؟

بیشتر مشاغلی که پرداخت با PayPal را می پذیرند کاملاً ایمن به نظر می رسند. آنها طبق انتظار خود کم و بیش دستمزد می گیرند و کلاهبرداری چیزی بیشتر از یک اتفاق نادر نیست. بعلاوه، PayPal سیاست حمایت از فروشنده را دارد، اگرچه شما باید واجد شرایط دسترسی به این ویژگی باشید.

ضمانت حفاظت از خریدار، در صورت عدم دریافت کالایی که بصورت آنلاین خریداری می کنید یا با شرح فروشنده مطابقت ندارد، هزینه پرداختی را دریافت خواهید کرد. این امر هنگام خرید اقلام در فروشگاه های آنلاین خارجی ای که ضمانت فروشگاه ندارند بسیار مفید است.

کسانی که اقلام را در سطح شخصی یا تجاری می خرند و از هزینه آن ها از طریق PayPal پرداخت می شود نیز محافظت می شوند. به عنوان مثال، اگر فروشنده کالایی را از طریق پست ارسال کرده، اما خریدار ادعا می کند که آن را دریافت نکرده است، فروشنده باید تمام هزینه را پرداخت کند.

ریسک اصلی فروشندگان، سهولت در طرح ادعا توسط مشتریان است. مشتریان می توانند ادعا كنند كه كالا هرگز نرسیده اند یا شما آنچه قول داده اید را تحویل نداده اید و سپس لغو مبادله یا تلاش برای معكوس كردن معامله را انجام دهند. شما می توانید پرونده خود را مطرح کنید، اما برای اینکه PayPal دفاع شما را بپذیرد به مدارک خوبی احتیاج دارید.

 

امنیت در افتتاح حساب PayPal

 

مشتریان به چند دلیل ممکن است در پرداخت ها اختلاف نظر داشته باشند:

_ پرداخت کاملاً تقلبی بود (به عنوان مثال حساب مشتری هک شد).
_ یک محموله هرگز به دست مشتری نرسیده است.
_ مشتری از محصول شما راضی نبود.

بهترین راه برای محافظت از خود این است که مراقب نحوه فروش خود و فرد خریدار باشید. اقلام گران قیمت جذاب ترین هدف برای سارقان است. برای کاهش احتمال بروز مشکل، نکات زیر را امتحان کنید:

_ فقط به آدرسهای تأیید شده ارسال کنید. از این طریق می توانید کلاهبرداری های تحویل کالا را کاهش دهید.
از تحویل حضوری کالا خودداری کنید. اگر می خواهید PayPal در کنار شما باشد، بهتر است مدارک تحویل از UPS یا حمل و نقل مشابه را داشته باشید.
_ برای موارد گران قیمت امضا درخواست کنید.
_ ویژگی های گیج کننده یا محدودیت هایی از آنچه را که می فروشید که ممکن است باعث نارضایتی مشتری شود را به روشنی توضیح دهید. برای جلوگیری از تعجب خریدار خود، عکس هایی از این وبخش های کالا را به همراه داشته باشید.
_ سریع و مودبانه با مشتریان ناراضی ارتباط برقرار کنید.
_ حتماً ارتباط خود با مشتری را مستند کنید تا در صورت بروز اختلاف بتوانید مدرکی را به PayPal ارائه دهید.

برای اطمینان از ایمن ماندن اطلاعات شخصی و مالی خود، اقدامات امنیتی زیر را انجام دهید:

_ نرم افزار را روی رایانه یا دستگاه همراه خود به ویژه نرم افزار امنیتی به روز نگه دارید.

_ از استفاده از Wi-Fi عمومی برای انجام معاملات مالی، از جمله مدیریت یا حتی افتتاح حساب PayPal خود، خودداری کنید. اگر خارج از خانه هستید، از داده تلفن همراه استفاده کنید.

_ اگر می خواهید از امنیت بالایی برخوردار باشید از یک سرور مجازی PayPal مخصوص معاملات مالی استفاده کنید. از آن دستگاه برای گشت و گذار و رسانه های اجتماعی استفاده نکنید.

_ مراقب لینک های موجود در ایمیل باشید. کلاهبرداری فیشینگ ممکن است پیام هایی داشته باشد که به نظر می رسد از PayPal می آیند اما واقعاً به سایت های فریبکاری که اطلاعات حساب شما را می دزدند، پیوند دارند.

 

در آخر باید ذکر شود که PayPal جایگزین کاملی برای یک حساب بانکی نیست. اگر نمی توانید برای یک حساب بانکی واجد شرایط شوید، ممکن است بانک سایر محصولات مالی، از جمله برخی از کارت های نقدی اعتباری ویژگی های مشابه بیمه را در پس انداز شما ارائه دهد. در صورتی که اعتبار PayPal شما به طور معمول بیمه نیست، که یکی از اشکالات استفاده از PayPal به عنوان جایگزینی برای حساب بانکی است. با این حال PayPal روش های دیگری را برای محافظت از مشتریان در حساب های خاص اعمال کرده است.

 

 

 

1. در مرورگر اینترنت رایانه خود، به https://www.paypal.com بروید.
2. در گوشه سمت راست بالای صفحه، روی “ثبت نام” کلیک کنید.
3. در پایین صفحه، انتخاب کنید که یک حساب کاربری یا کسب و کار راه اندازی می کنید. اگر به عنوان مثال برای خرید و فروش در فروشگاه یا ارسال پول برای یکی از اعضای خانواده یا دوست خود از این کار استفاده می کنید، “شخصی” را اینجا انتخاب کنید سپس روی “بعدی” کلیک کنید.
4. در صفحه بعد، از شما خواسته می شود تا نام و نام خانوادگی قانونی خود و آدرس ایمیل خود را وارد کنید و همچنین یک رمز عبور ایجاد و تأیید کنید. پس از پایان، روی “بعدی” کلیک کنید.
5. در مرحله بعد، باید آدرس پستی و همچنین شماره تلفن خود را وارد کنید در صورتی که در ایران قرار دارید و از سرور مجازی PayPal استفاده میکنید بهتر است از آدرس یک فرد در آمریکا استفاده کنید. پس از تکمیل این اطلاعات که اجباری است، روی “موافقم و ایجاد حساب” کلیک کنید تا افتتاح حساب PayPal شما تکمیل شود.
1. در صفحه خلاصه، روی گزینه “Wallet” در نوار منوی موجود در بالای صفحه کلیک کنید.
2. اگر این چیزی است که می خواهید با حساب خود استفاده کنید، در منوی سمت چپ صفحه روی “پیوند دادن کارت اعتباری یا بدهی” کلیک کنید. به طور متناوب، اگر می خواهید حساب بانکی خود را متصل کنید، روی “پیوند حساب بانک” گزینه کلیک کنید. توجه داشته باشید که انجام هر دو کار برای ایجاد منبع تأمین سرمایه پشتیبان در آینده ارزشمند است.
3. کارت یا اطلاعات بانکی را که می خواهید به حساب PayPal خود پیوند دهید وارد کنید و اگر از این گزینه استفاده می کنید، روی “پیوند کارت” برای کارتهای بدهی یا “پیوند حساب بانکی” کلیک کنید.
_ نرم افزار را روی رایانه یا دستگاه همراه خود به ویژه نرم افزار امنیتی به روز نگه دارید.
_ از استفاده از Wi-Fi عمومی برای انجام معاملات مالی، از جمله مدیریت یا حتی افتتاح حساب PayPal خود، خودداری کنید. اگر خارج از خانه هستید، از داده تلفن همراه استفاده کنید.
_ اگر می خواهید از امنیت بالایی برخوردار باشید از یک سرور مجازی PayPal مخصوص معاملات مالی استفاده کنید. از آن دستگاه برای گشت و گذار و رسانه های اجتماعی استفاده نکنید.
_ مراقب لینک های موجود در ایمیل باشید. کلاهبرداری فیشینگ ممکن است پیام هایی داشته باشد که به نظر می رسد از PayPal می آیند اما واقعاً به سایت های فریبکاری که اطلاعات حساب شما را می دزدند، پیوند دارند.