آشنایی با تجارت در بایننس

ما در این مقاله قصد داریم به شما آموزش دهیم که چگونه می توانید تجارت رمز ارز را  در بایننس شروع کنید. ابتدای کار بهتر است بدانید که برای راحتی تجارت در بایننس، شما می توانید از سرور مجازی بایننس ارائه شده توسط گروه وب پویان که از سخت افزار های به روز و با کیفیت بالا تشکیل شده است استفاده کنید.

از آنجا که خرید و فروش ارز رمزنگاری شده برای هر فرد مبتدی ممکن است دشوار باشد، انتخاب صرافی قابل اعتماد و استفاده آسان و پاسخگویی به هر نیاز شما، امری حیاتی است. در صورتی که شما اطلاعات کافی داشته باشید تجارت در بایننس می تواند امری بسیار هیجان انگیز و درامد زا باشد.

بایننس از ساختاری برخوردار است که تا حد امکان برای کاربران جذاب است. تازه کارها می توانند مبادله را به سادگی تجربه کنند و به راحتی از آن ها استفاده کنند. این صرافی امکانات و تنوع ارزهای کافی را در اختیار شما قرار می دهد، شما می توانید از این امر با اطلاع از رضایت معامله گران خبره اطمینان حاصل کنید.

افرادی که برای تجارت در بایننس تلاش زیادی به کار می برند کسانی هستند که برای اولین بار تجارت می کنند. این ها افرادی هستند که ممکن است هیچ ارز رمزنگاری شده ای نداشته باشند که اصول تجارت رمزنگاری را درک کنند. در این صورت بهتر است ابتدا تجارت در بایننس را با تنظیمات basic آن آغاز کنید.

با انجام معاملات ساده بازار شروع کنید و سپس وارد تنظیمات Advanced شوید تا بتوانید به معاملات stop-limit و limit order بروید. طیف گسترده ای از ارز ها وجود دارد که بایننس به کاربران خود ارائه می دهد و این نوع اطلاعات بازار در هیچ صرافی دیگری در دسترس نیست.

پس از خواندن این مقاله شما می توانید هر زمان که می خواهید وارد معاملات ارز رمزنگاری شده شوید و یک حساب بایننس باز کنید. در این آموزش، همه مواردی را که باید بدانید چگونه از صرافی بایننس استفاده کنید را به شما یاد خواهیم داد. در اینجا نحوه تجارت، ثبت نام و هزینه های معاملاتی که باید پرداخت کنید وجود دارد. استفاده از این تبادل امن و راحت است زیرا برای هر نوع کاربری طراحی شده است.

پس از اتمام خواندن این مطلب، شما از تجارت در بایننس که اکنون یکی از بزرگترین بستر های مبادلات رمزنگاری در جهان است، آگاه خواهید شد. قبل از اینکه بدانید چگونه می توانید تجارت در بایننس را با سرور مجازی فنلاند آغاز کنید، ابتدا باید یک حساب باز کنید. در اینجا دستورالعمل های ساده ای در مورد چگونگی افتتاح حساب بایننس وجود دارد تا بتوانید بلافاصله تجارت در بایننس را شروع کنید.

 

افتتاح حساب برای تجارت در بایننس

1. ثبت نام در پلتفرم: ابتدا باید در بایننس ثبت نام کنید تا نحوه استفاده از آن را بدانید. صفحه اصلی سایت بایننس را بررسی کنید و سپس بر روی Register کلیک کنید. سپس به صفحه ثبت نام هدایت می شوید، جایی که باید آدرس ایمیل خود را وارد کنید و یک رمز عبور ایجاد کنید.

اطمینان حاصل کنید که همیشه از یک آدرس ایمیل ایمن استفاده می کنید که مرتباً آن را بررسی می کنید. هر زمان که قصد ایجاد رمز عبور را داشتید، به خاطر داشته باشید که رمز، ترکیبی از نمادها، اعداد و حروف کوچک و بزرگ باشد.

2. قبول شرایط ثبت نام: شرایط استفاده از بایننس را مرور کرده و موافقت کنید و سپس بر روی ثبت کلیک کنید.

3. اثبات ربات نبودن: با تکمیل یک پازل اثبات کنید که ربات نیستید. سپس یک ایمیل برای شما ارسال می شود. ثبت نام را با کلیک بر روی تأیید ایمیل تکمیل کنید. پس از اتمام این مرحله، اکنون شما در بایننس یک حساب دارید. مورد بعدی که باید انجام دهید این است که از ایمن بودن حساب خود اطمینان حاصل کنید.

4. اطمینان از امنیت حساب: اطمینان حاصل کنید که حساب خود را ایمن نگه دارید. هر زمان که برای اولین بار وارد سیستم شدید، 2FA یا احراز هویت دو مرحله ای را تنظیم کنید. حتما باید این مورد را تنظیم کرده و از آن استفاده کنید در غیر این صورت در نهایت ممکن است متضرر شوید.

2FA مخفف احراز هویت دو عاملی است. این ویژگی امنیتی رمز عبور اضافی را در اختیار کاربران قرار می دهد. افرادی که از 2FA استفاده می کنند رمزعبور معمولی خود را وارد می کنند و کد دیگری از طریق پیام کوتاه به دستگاه تلفن همراه آنها ارسال می شود یا از طریق برنامه Google Authenticator ایجاد می شود.

پس از راه اندازی 2FA می توانید حساب خود را تأمین مالی کرده و ارز رمزنگاری شده را به آن منتقل کنید. این کار را می توانید با ارسال ارز رمزنگاری شده از صرافی دیگر یا کیف پول رمزنگاری مانند Coinbase به حساب خود در بایننس انجام دهید.

 

افتتاح حساب برای تجارت در بایننس

 

نحوه تأمین اعتبار حساب برای تجارت در بایننس

در این بخش یکی از راه هایی که می توانید در حساب بایننس خود وجه داشته باشید را بررسی خواهیم کرد. در این آموزش ارز رمزنگاری شده ETH یا Ethereum در تأمین اعتبار یک حساب بایننس مورد استفاده قرار می گیرد.

1. رفتن به حساب بایننس: در بایننس وارد حساب خود شوید و Accounts را انتخاب کنید. گزینه Send on ETH Wallet را انتخاب کنید. پس از آن، یک گیرنده ارز را وارد کنید. این بخشی خواهد بود که Ethereum را بدست می آورد. از آنجا که شما آن را به بایننس ارسال کرده اید، حساب شما باید آدرس Ethereum داشته باشد.

2. کلیک روی سرمایه و سپرده در taskbar: اگر می خواهید از Ethereum استفاده کنید، بایننس برای ارسال وجه آدرس Ethereum ایجاد می کند. شما وجوه Ethereum خود را به آدرس سپرده ETH ارسال خواهید کرد و در جعبه گیرنده حساب Coinbase شما جای گذاری می شود.

مورد بعدی که باید انجام دهید این است که میزان Ethereum را برای ارسال حساب خود را انتخاب کنید و روی Send کلیک کنید. هنگامی که شبکه Ethereum آنها را پردازش کرد، وجوه موجود در حساب شما نشان داده می شود. اکنون که می دانید چگونه یک حساب در بایننس را باز و تأمین مالی کنید، نکته بعدی که باید یاد بگیرید نحوه تجارت در آن است.

 

نحوه تجارت در بایننس

دو تنظیم معامله Advanced و Basic در بایننس موجود است. برای مبتدیان، ما شروع به تجارت در بخش Basic می کنیم.

Basic دارای یک معامله تجاری با یک طرح ساده است که هر کسی به راحتی می تواند آن را درک کند زیرا فقط اطلاعات حیاتی برای انجام معاملات را نمایش می دهد. با این حال، از آنجا که بایننس یک پلت فرم تجارت حرفه ای است، ممکن است تنظیم تجارت پایه برای هر تازه وارد بسیار پیچیده باشد. با این حال، طولی نمی کشد که هر کسی آن را به خوبی درک می کند.

در تنظیم تجارت پیشرفته، معامله گران خبره هر زمان که معاملات پیچیده ای انجام می دهند، به هر داده بازار و نمودار قیمتی که نیاز دارند دسترسی پیدا می کنند. از آنجا که این یک آموزش برای مبتدیان است، ما فقط نحوه خرید را در بخش Basic به شما نشان خواهیم داد. 

 

تجارت در بایننس در بخش basic

1. در بایننس وارد حساب خود شوید.

2. در taskbar، روی Exchange کلیک کرده و Basic را انتخاب کنید.

3. یک جفت معاملاتی انتخاب کنید. تعداد زیادی جفت تجاری در بایننس ذکر شده است. نرخ ارز همان چیزی است که در این صرافی برای این جفت سکه ارائه می دهد. می توانید بیت کوین را با 143 ارز مختلف معامله کنید. اگر حساب شما Ethereum در صندوق خود دارد، فقط می توانید با Ethereum معامله کنید

با انتخاب ETH در گوشه بالا سمت راست، ارزهای رمزپایه ای را که پیشنهاد تجارت با Ethereum را دارند جستجو کنید. در اینجا خواهید دید که 140 جفت تجاری مختلف برای Ethereum وجود دارد. 

4. نوع تجارت مورد نظر خود را انتخاب کنید. سه نوع معامله وجود دارد که Binance ارائه می دهد:

سفارشات بازار – این اجازه می دهد تا کاربران ارز های خود را با قیمت فعلی بازار معامله کنند. نوعی تجارت است که بسیار ساده و سریع است.

سفارشات Stop-Limit – در اینجا، معامله گران می توانند هر زمان که ارز مورد نظر به قیمت خاصی رسید آن را بفروشند یا خریداری کنند. نوعی سفارش است که معامله گران اغلب از آن استفاده می کنند.

سفارشات محدود – سفارشات محدود به کاربران امکان می دهد حداکثر قیمتی را که برای فروش مجموعه ای دارند، داشته باشند. سپس معامله گران منتظر می مانند تا فروشنده یا خریدار قیمت آنها را بپذیرد.

5. مبلغ مورد نظر خود را برای معامله انتخاب کنید. اگر از قیمت فعلی بازار احساس رضایت می کنید، بر روی بازار کلیک کرده و مقدار ارزی را که می خواهید خریداری کنید وارد کنید. می توانید این را به عنوان درصد یا مقدار Ethereum حساب خود وارد کنید.

بر روی Buy XRP کلیک کنید تا اکنون بتوانید یک معامله گر ارز رمزنگاری شده باشید.

 

امنیت تجارت در بایننس

 

امنیت تجارت در بایننس

 

در اینجا روش های مختلفی وجود دارد که کاربران برای تجارت در بایننس می توانند از خود در برابر هر سارق یا هکر محافظت کنند:

هرگونه درخواست افرادی را که ادعا می کنند از بایننس هستند نادیده بگیرید: هیچ کس از تیم بایننس هرگز کدهای 2FA یا رمزهای عبور شما را درخواست نمی کند. آنها هرگز خواهان ارسال ارز به جای دیگر مانند “حساب امن” نخواهند بود.

احراز هویت دو عاملی: در اینجا یک ویژگی امنیتی حیاتی وجود دارد که قبلا به آن اشاره کردم.

استفاده از نرم افزار آنتی ویروس قوی: حساب شما در بایننس ممکن است فقط به اندازه دستگاهی که به آن دسترسی دارید ایمن باشد. اطمینان حاصل کنید که هر دستگاهی که برای دسترسی به حساب خود استفاده می کنید عاری از هرگونه ویروس یا اشکال است.

فقط از وب سایت رسمی بایننس استفاده کنید: از کلیک روی پیوندهای بایننس در پنجره های بازشو یا ایمیل خودداری کنید. مطمئن شوید که به URL رسمی بایننس رفته و آن را به عنوان نشانک ثبت کرده اید. هر زمان که مجبور شدید پشتیبانی را بررسی کنید.

استفاده از مبادله رمزنگاری ممکن است مشابه خدماتی باشد که بانک شما ارائه می دهد. این صرافی ساختمان هایی ندارد که بتوانید برای شکایت از آنها بازدید کنید یا خطوط کمک 24 ساعته برای تماس با آنها. شما تنها مسئول امنیت حساب خود هستید، بنابراین همیشه باید ایمن باشید.

اکنون، شما می دانید که چگونه یک حساب باز کنید و هرگونه معامله منظم را انجام دهید. همچنین از هزینه های امنیتی و معاملات تجاری مطلع شدید. قبل از اینکه تجارت در بایننس را شروع کنید، نگاهی سریع بیندازید که بایننس چه نوع کاربری را برای شما طراحی می کند.

 

سرور مجازی برای تجارت در بایننس

از آن جا که صرافی بایننس ایران را بلاک کرده و کاربران با IP ایران نمی توانند وارد بایننس بشوند و با افشا شدن هویت ایرانی در صرافی بایننس، حساب فرد به همراه تمام سرمایه اش مسدود و از دسترس خارج می شود. بهترین راه استفاده از سرور مجازی بایننس با IP ثابت فنلاند می باشد. با خرید سرور مجازی بایننس می توانید به راحتی در حساب بایننس خود بسیار پرسرعت کار کنید. 

در صورتی که شما از نرم افزار های تغییر موقت IP استفاده کنید، ممکن است این IP چندین بار هنگام قطع و وصل شدن تغییر کند و صرافی بایننس شما را اسپم شناسایی کند و حساب شما را مسدود کند و سرمایه خود را از دست بدهید. با این تفاسیر بهترین راه همان استفاده از سرور مجازی بایننس می باشد.

 

 

 

1. ثبت نام در پلتفرم
2. قبول شرایط ثبت نام
3. اثبات ربات نبودن
4. اطمینان از امنیت حساب
از آن جا که صرافی بایننس ایران را بلاک کرده و کاربران با IP ایران نمی توانند وارد بایننس بشوند و با افشا شدن هویت ایرانی در صرافی بایننس، حساب فرد به همراه تمام سرمایه اش مسدود و از دسترس خارج می شود. بهترین راه استفاده از سرور مجازی بایننس با IP ثابت فنلاند می باشد. با خرید سرور مجازی بایننس می توانید به راحتی در حساب بایننس خود بسیار پرسرعت کار کنید.
1. رفتن به حساب بایننس
2. کلیک روی سرمایه و سپرده در taskbar
3. سپس شما وجوه خود را به آدرس سپرده ارسال خواهید کرد و در جعبه گیرنده حساب Coinbase شما جای گذاری می شود.
4. هنگامی که شبکه آنها را پردازش کرد، وجوه در حساب شما نشان داده می شود.