پیکربندی raw access logs در هاست

آموزش پیکربندی raw access logs در هاست

شما میتوانید با استفاده کردن از هاست سی پنل هم دسترسی هایی مثل پاررک دامنه، addon domianريال پایگاه داده MySQL و غیره قادر هستند لاگ ها و گزارش های مرتبط به اکانت خود را به آسانی بررسی کنند و آن ها نیز روی سیستم خود دانلود کنند. پیکربندی raw access logs در هاست اطلاعات کاملی در ارتباط با بازدیدکنندگان وب سایت را عرضه میکنند. شما قادر هستید در تنظیمات هاست سی پنل خود این لاگ ها را به صورتی تنظیم کنید که هر ماه یک آرشیو در اطلاعات در فایل فشرده ای در home directory را به شما عرضه میکند. در آخر فایل فشرده را از حالت زیپ خارج کنید تا بتوانید با هر ویرایشگر متن گزارش ها را ببینید.

برای کانفیگ کردن  دسترسی لاگ در هاست سی پنل وارد بخش logs شده و روی گزینه raw access logs کلیک کنید. اگر قصد دارید که آخر هر ماه یک آرشیو از لاگ ها داشته باشید اقدام به فعال کردن گزینه  Archive logs in your home directory at the end of each month بپردازید و روی گزینه save کلیک کنید. دقت کنید که فایلی که دانلود میکنید دارای فرمت .gz باشد و برای باز کردن آن میبایست آن را از حالت فشرده خارج کنید.

برای دانلودکردن دسترسی لاگ ها از هاست اشتراکی فایل های raw access را دانلود کرده و بعد از وارد شده به هاست سی پنل وارد تب Logs شده و روی گزینه Raw Access Logs کلیک کنید و سپس روی اسم فایلی که میخواهید آن را دانلود کنید کلیک کیند :