نصب اسکریپت لیچر بر روی هاست

آموزش نصب اسکریپت لیچر بر روی هاست

در ابتدا قبل از توضیح درباره نصب اسکریپت لیچر بر روی هاست به توضیح در رابطه با رپیدلیچ میپردازیم. این اسکریپت کاملا رایگان و open source میباشد که روی سرور مجازی واقع شده و توانایی دانلود و منتقل کردن فایل ها را از سایت های اشتراک فایل را دارد. به زبان ساده لینک ها را سایت های اشتراک فایل گرفته و به سرور مجازی خود منتقل میکند و تبدیل به لینک مستقیم  کرده و همین کار موجب بالا رفتن سرعت داتلود و امکانات Resume لینک میشود. این اسکریپت از منابع سرور مجازی استفاده بالایی میکند. برای استفاده کردن از این اسکریپت شما به یک هاست با توانایی php نیاز دارید.

در مرحله اول اسکریپت را دانلود کرده و آن را در حالت زیپ خارج کنید و در هاست خود Upload کنید. سپس آدرس محل نصب اسکریپت را در Browser خود وارد کنید تا صفحه ای را مشاهده کنید که در آن قوانین و شرایط استفاده از اسکریپت را به شما اطلاع داده. تیک گزینه مربوطه را بزنید. اکنون وارد صفحه میشوید که از شما درخواست میشود آدرس ایمیل و رمزعبور مورد نظر را وارد کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات روی دکمه Send کلیک کنید.

برای استفاده کردن از این اسکریپت باید وارد آدرس domin.com/superleecher.php شده و بعد از وازد کزدن ایمیل و رمزعبور در صفحه اصلی اسکریپت دو کادر با نام Address که در آن لینک فایل برای لیچ را وارد کرده و Rename که پر کردن آن دلخواه میباشد و برای ویرایش دادن نام آن فایل میباشد را مشاهده میکنید. اکنون اگر پسوند لینکی را وارد کرده باشید شاید فایل به درستی بعد از چند ثانیه لیچ شده و در آخر صفحه لینک فایل لیچ شده را میتوانید مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که اگر میخواهید رمزعبور را تغییر دهی فقط اسکریپت را باز کرده و ایمیل در خط 13 و رمزعبور در خط 14 و همینطور یک عبارت تصادفی و بی معتی را جلوی خط 15 وارد کنید.