ایجاد TXT و CNAME در هاست لینوکس

برای ایجاد record,CNAME record,TXT record در هاست لینوکس میبایست مراحل زیر را دنبال کنید. باید وارد کنترل پنل هاست دایرکت ادمین خود شوید و وارد قسمت DNS Management شوید. سپس در Add domain records اول Sub domain و IP سرور هاست دوم را در کادر وارد کنید و روی گزینه add کلیک کنید، در آخر روی Save برای اعمال تنظیمات انجام شده کلیک کنید.

اگر که میخواهید CNAME Record  ایجاد کنید باید وارد کنترل پنل هاست خود شده و وار قسمت DNS Management شده و در add domain records در Cname در قسمت های خالی اسم دامنه یا زیر دامنه کنونی و آدرس محلی که زیر دامنه میبایست به آن متصل شود را بنویسید و روی Add و در آخر Save کلیک کنید.
اگر قصد دارید یک TXT Record ایجاد کنید باید وارد کنترل پنل هاست شوید و همانند موارد ذکر شده وارد قسمت DNS Management شوید از Add domain records در TXT قسمت های خالی را با اطلاعاتی که برای سیستم ایمیل SPF وارد کنید.

برای ایجاد NS Record هم باید وارد کنترل پنل هاست و سپس DNS Management شوید و در NS قسمت های خالی نام دامنه و آدرس IP محلی که زیر دامنه باید به آن اتصال یابد را نوشته و روی Add کلیک کنید و روی Save کلیک کنید.