ایجاد و حذف ایمیل در هاست لینکوس در Direct Admin

آموزش ایجاد و حذف ایمیل در هاست لینکوس در Direct Admin

برای وارد شدن به محیط Web mail  فقط باید در ایمیل که در آن مشخصات هاستینگ برای شما فرستاده شده است وارد شوید و در قسمت اطلاعات ایمیل لینک وب میل را اجرا کنید. لینک وب میل امکان دارد برای سرور مجازی های هاستینگ گوناگون باشد. معمولا وب میل بوسیله آدرس http://WebMail.yourdomainname در دسترس میباشد. شما میتوانید ایجاد و حذف ایمیل در هاست لینکوس در Direct Admin با استفاده از این مقاله انجام دهید.

برای ایجاد کردن حساب ایمیل باید بعد ورود به کنترل پنل وارد آدرس http://www.yourdomainame.com:2222 شوید. سپس از قسمت Email management روی گزینه POP3 E-Mail Accountss کلیک کنید. و در صفحه جدید که برای شما باز شده در قسمت Options ، بر روی Create mail account کلیک کنید. ایمیل و رمزعبور خود را وارد کنید. اگر میخواهید دکمه Random را فشار دهید و انتخاب کردن رمزعبور را به سیستم واگذار کنید و رمزعبور را دوباره وارد کنید. توجه داشته باشید که مقدار فضا را باید برحسب MB اندازه گیری کنید. اگر فضایی که میخواهید در نظر بگیرید، فضای نامحدود برای ایمیل شما در نظر گرفته میشود، سپس روی گزینه Create کلیک کنید. اطلاعات اکانت ایمیل بعد از ایجاد شدن از طرف سیستم نشان داده میشود و روی Click here to go back کلیک کرده تا به صفحه قبل باز گردید.

بری حذف کردن اکانت ایمیل ، اکانت مورد نظر را انتخاب کنید و روی Delete کلیک کنید تا پیامی را مشاهده کنید سپس روی گزینه OK کلیک کنید تا ایمیل حذف شود.