ایجاد دیتابیس SQL در هاست ویندوز در وبسایت پنل

آموزش ایجاد دیتابیس SQL در هاست ویندوز در وبسایت پنل

وارد کنترل پنل هاست خود شده و از صفحه اصلی در قسمت Hosting Spaces اشاره گر را روی Databases قرار داده تا لیست آن را مشاهده کنید. با توجه به احتیاجات خود یکی از دیتابیس های sql server 2005 و یا sql server 2008 را انتخاب کنید. بستگی به نوع پلن هاست شما دارد که شاید sql server 2008 غیرفعال باشد. سپس روی گزینه Create Database کلیک کنید و اسم دیتابیس خود را وارد کنید. دقت کنید که در اول اسم دیتابیس یک عدد تعیین شده که بعد از ایجاد دیتابیس SQL در هاست ویندوز در وبسایت پنل اسم واقعی آن با عدد میباشد همانند زیر :

2029-yourdatabase

در این قسمت yourdatabase اسم دیتابیس خود را وارد کنید. حالا باید برای دیتابیس خود یک Username و password تعریف کنید. در قسمت Sql Server 200X Logins گزینه Create user را انتخاب کنید. اکنون نام کاربری خود را وارد کنید و توجه داشته باشید که در اول نام کاربری یک عدد قرار داده میشود که اسم کاربری اصلی شما با عدد معتبر میباشد مثل زیر :

2029_username

در قسمت Username نام کاربری شما میباشد . برای رمزعبور نیز سعی کنید یک رمزعبور مناسب و امن تعریف کنید و در فیلد دوم هم رمزعبور را دوباره وارد کنید و در Default database اسم دیتابیس مورد نظر که قصد دارید نام کاربری و رمزعبور یه آن اتصال یابد و دسترسی داده شود را مشخص کرده و در آخر روی گزینه Save کلیک کنید.