سرویس ویدئو کنفرانس

سرویس ویدئو کنفرانس به معنی برقراری ارتباط زنده صوتی و تصویری بین دو یا چند نفر در نقاط مختلف جهان میباشد. اهمیت ویدئو کنفرانس هنگامی احساس میشود که امکان مراجعات حضوری جهت برگذاری جلسات وجود نداشته باشد.

متداول ترین کاربرد ویدئو کنفرانس در برگذاری کلاس های آموزشی میباشد که به صورت آنلاین برگذار میشوند البته در هر زمینه دیگری هم میتوان از این سرویس استفاده کرد. جلساتی مانند مصاحبه های استخدام و یا حتی جلسات تجاری مختلف را میتوان از طریق ویدئو کنفرانس برگذار کرد.

ما در وب پویان آماده پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس برای آموزشگاه ها و موسساتی که برای ادامه فعالیت های خود به این سرویس نیاز دارند میباشیم.

هزینه راه اندازی سرویس ویدئو کنفرانس

برای تشریح هزینه های داشتن یک سرویس ویدئو کنفرانس باید هزینه ها را به دو دسته تقسیم کرد:

  1. هزیه های مربوط به سرور ویدئو کنفرانس
  2. هزینه مربوط به پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس

سروری که برای پیاده سازی ویدئو کنفرانس استفاده میشود یک سرور مجازی با سیستم عامل اوبونتو خواهد بود که بسته به تعداد افراد حاضر در جلسات به سخت افزار متفاوتی نیاز دارد. در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان در ویدئو کنفرانس های شما بالا باشد به منابع سخت افزاری بیشتری هم نیاز خواهد بود و طبیعات هزینه های سرور ویدئو کنفرانس افزایش خواهد یافت. هزینه های سرور های مجازی اوبونتو وب پویان را در صفحه پلن های سرور اوبونتو میتوانید مشاهده بفرماید.

هزینه پیاده سازی خود سرویس ویدئوکنفرانس بابت پیاده سازی وب سرویس ویدئو کنفرانس بر روی سرور و استفاده و فراخوانی وب سرویس ها از طریق هاست میباشد. در صورتی که تعداد ثبت نام کنندگان در ویدئو کنفرانس های شما بالا باشد لازم خواهد بود که برای هاست خود نیز یک سرور مجازی لینوکس تهیه کنید و هاست خود را بر روی آن پیاده سازی کنید که این فرایند به صورت رایگان توسط همکاران ما در وب پویان انجام خواهد شد.

برای مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه های پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس با تیم فروش وب پویان تماس بگیرید

021-91301456

همچنین میتوانید از طریق لینک زیر برای ایجاد تیکت و طرح سوال در خصوص پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس اقدام بفرماید که در اسرع وقت همکاران ما در تیم فروش با شما تماس خواهند گرفت. لطفا در موضوع تیکت سوال در خصوص پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس را قید کنید.

طرح سوال در خصوص هزینه های پیاده سازی سرویس ویدئو کنفرانس.

در استفاده از سرویس ویدئو کنفرانس مشکلاتی ممکن است ارتباط شما را مختل کند که مهم ترین آن ها سرعت پایین اینترنت خواهد بود اما در مواردی که تعداد افراد حاضر در ویدئو کنفرانس زیاد باشد ممکن است منابع محدود سخت افزاری سرور ویدئو کنفرانس هم مشکل ساز شوند. برای پیشگیری از بروز این مشکل هم شما در هر لحظه میتوانید وضعیت سرور ویدئو کنفرانس خود را از طریق پنل کاربری ما در سایت وب پویان زیر نظر داشته باشید و در صورت کمبود منابع در هر لحظه امکان اپگرید سرور و تهیه منابع بیشتر را خواهید داشت.

 

مزایای سرویس ویدئو کنفرانس

قطعا مزایای استفاده از سرویس ویدئو کنفرانس بر کسی پوشیده نیست اما تعدادی از مهم ترین مزایای این سرویس عبارت اند از:

  1. کاهش هزینه های عملیاتی مانند هزینه های محل برگذاری جلسات
  2. کاهش هزینه های تردد برای شرکت کنندگان در جلسات
  3. طبیعتا کاهش ترافیک و آلودگی هوا
  4. امکان برگذاری جلسات در هر ساعتی از شبانه روز