سرور مجازی فنلاند برای صرافی بایننس

فرایند تعامل و مشاغل دراینترنت به سرعت در حال تغییر است. امروزه هیچ کاری بدون استفاده از رایانه و پورتال وب نمی تواند روند فعالیت درست خود را داشته باشد. دوران نگهداری پرونده ها در بایگانی ها گذشته است. امروزه بسیاری از مشاغل برای توسعه کار خود در دنیای وب به دنبال تهیه سرور مجازی هستند.یکی از بهترین گزینه ها برای فراهم کردن بستر مناسب برای کسب و کار آنلاین استفاده از سرور مجازی فنلاند است.

 

صاحبان کسب و کار می توانند برای راه اندازی خدمات پروژه ای، که برای توسعه به سرور مجازی نیاز دارند، از سرور مجازی فنلاند استفاده کنند. بسیاری از شرکت های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی پلن های مختلفی را تحت کانفیگ های سخت افزاری متفاوت به مشتری ارائه می دهند. پهنای باند این سرورها می تواند تا 10Gbps هم ارائه شوند. 

یک کارآفرین فنی به سیستم های نرم افزاری عالی و سرورهایی که داده ها را به خوبی ذخیره می کند با در نظر گرفتن همه این موارد یک کارآفرین فنی یا صاحب وب سایت که جایگاهی تخصصی دارند به سروری مناسب مثل سرور مجازی فنلاند احتیاج دارند که بتوانند به مقدار زیادی داده و محتوایی که برای وب سایت ایجاد می کنند دسترسی داشته باشند. 

سرور مجازی فنلاند ارائه شونده توسط دیتاسنتر هتزنر با عملکرد بالا هارد NVME و رم ddr4  پهنای باند بسیار بالا و مجازی سازی KVM وجود است. سرور مجازی فنلاند برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به موقعیت مکانی فنلاند دارند، مانند کاربران بایننس که کشور فنلاند را قبول دارد مناسب است. سرور مجازی بایننس ارائه شده توسط وب پویان یک سرور مجازی فنلاند می باشد.

سرور مجازی فنلاند یکی از گزینه های مناسب برای اتصال به سایت های تجاری می باشد، فلاند کشوری در شمال اروپا می باشد که قوانین آزادی برای تجارت کریپتو کارنسی دارد. سرور های فنلاند از لحاظ نام گذاری و سخت افزار مشابه سرور های آلمان بوده و تنها تفاوت با سرور های آلمان موقعیت دیتاسنتر می باشد.

در صورت تهیه سرور مجازی فناند شما یک IP ثابت فنلاند مختص به خود خواهید داشت و این IP تا زمانی که سرویس خود را تمدید کنید به شما اختصاص خواهد داشت. با این کار امکان شناسایی شما به عنوان کاربر ایرانی و مسدود شدن اکانت کاربری شما در شرکت هایی که ایران را تحریم کرده اند عملا وجود نخواهد داشت.

طرز کار با سرور مجازی فنلاند نیاز به دانش و مهارت خاصی ندارد. تنها کاری که شما باید انجام دهید تا بتوانید به سرور مجازی خود یا به عبارتی به کامپیوتری که در فنلاند قرار دارد دسترسی داشته باشید این است که به روشی به آن کامپیوتر ریموت بزنید و صفحه دسکتاپ آن کامپیوتر را از داخل کامپیوتر و یا گوشی موبایل خود مشاهده و مدیریت کنید.

برای ریموت زدن یا کنترل از راه دور سرور مجازی فنلاند خود باید از ریموت دسکتاپ کانکشن استفاده کنید و با وارد کردن IP سرور مجازی خود به آن متصل شوید. این نرم افزار هم بر روی گوشی و هم بر روی کامپیوتر قابل نصب می باشد پس شما از طریق هرنوع دستگاه هوشمندی با هر نوع سیستم عامل میتوانید به سرور مجازی فنلاند خود متصل شوید.

 

سرور مجازی فنلاند

 

مزایای سرور مجازی فنلاند در بایننس

ابتدا باید اطلاع داشته باشید که سایت های بایننس و سایر تریدر هایی که ایران را تحریم کرده اند، با حساسیت بالا روی این کاربران نظارت دارند، اگر متوجه بشوند شما از کشور ایران هستید سریعا اکانت بایننس شما را مسدود خواهند کرد و موجودی شما غیر قابل دسترسی می شود، در برخی موارد پس از مسدود شدن، کاربران دیگر نتوانسته اند موجودی خود را بردارند و تمام سرمایه خود را کاملا از دست داده اند .

یکی از اشتباهاتی که هر تریدر می تواند مرتکب شود، استفاده از نرم افزار های تغییر موقت IP است، به دلیل این که اولا این نرم افزارها در ایران قانونی نیستند و در صورت مواجهه با مشکل، هیچ‌گونه پیگیری نمی‌توانید کنید، دوما، هر بار که شما به این نرم افزار متصل شوید، ممکن است یک IP متفاوت دریافت کنید.

بایننس روی این موضوع بسیار سخت گیر است و از شما می‌خواهد هیچ‌گاه تغییر IP نداشته باشید. در صورت عوض شدن ناگهانی IP ، بایننس حساب کاربری شما را محدود می‌کند و به شما اخطار احراز هویت می دهد و در صورت عدم امکان احراز هویت و اطلاعات ثبت نامی، حساب شما را مسدود خواهد کرد.

به همین جهت گروه وب پویان به شما کاربران و فعالان بایننس پیشنهاد می کند از سرور مجازی فنلاند استفاده کنید. در ادامه به برخی از مزایای سرور مجازی فنلاند اشاره شده است.

 

_ امکان دانلود سریع فایل های مورد نیاز برای فعالیت در صرافی بایننس.

_ مخفی کردن موقعیت ایران شما و شناساندن شما به عنوان یک فرد فنلاندی.

_ پذیرفتگی کشور فنلاند و شهروندانش توسط صرافی بایننس.

_ بالاتر بردن امنیت سرمایه شما.

_ رهایی از ریسک قطعی برق و به خطر افتادن فعالیت های شما به این صورت که حتی با قطع کامل ارتباط شما با سرور مجازی، سرور مجازی فنلاند همچنان به صرافی بایننس متصل خواهد ماند.

_ سرعت بالای شما با اینترنت فنلاند.

_ دارای قابلیت نصب نرم افزار های تحلیل و بررسی بازارهای مالی.

 

 

 

سرور مجازی فنلاند واقع در هتزنر با عملکرد بالا با مجازی سازی KVM و هارد NVME و پهنای باند بسیار بالا موجود است. سرور مجازی فنلاند برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به موقعیت مکانی فنلاند دارند، مانند کاربران بایننس که کشور فنلاند را قبول دارد مناسب است.
سرور مجازی فنلاند یکی از گزینه های مناسب برای اتصال به سایت های تجاری مانند بایننس می باشد، فلاند کشوری در شمال اروپا می باشد که قوانین آزادی برای تجارت کریپتو کارنسی دارد. سرور های فنلاند از نظر نام گذاری و سخت افزار مشابه سرور های آلمان بوده و تنها تفاوت با سرور های آلمان موقعیت دیتاسنتر می باشد.
_ امکان دانلود سریع فایل های مورد نیاز برای فعالیت در صرافی بایننس.
_ مخفی کردن موقعیت ایران شما و شناساندن شما به عنوان یک فرد مورد قبول فنلاندی.
_ پذیرفتگی کشور فنلاند و شهروندانش توسط صرافی بایننس.
_ بالاتر بردن امنیت سرمایه شما.
_ رهایی از ریسک قطعی برق و به خطر افتادن فعالیت های شما به این صورت که حتی با قطع کامل ارتباط شما با صرافی، سرور مجازی فنلاند همچنان متصل خواهد ماند.
_ سرعت بالای شما با اینترنت فنلاند.
_ دارای قابلیت نصب نرم افزار های تحلیل و بررسی بازارهای مالی.