سرور مجازی ترید چیست؟

ما در این مقاله به اهمیت سرور مجازی ترید خواهیم پرداخت. ترید یا تجارت یک مفهوم پایه اقتصادی است که شامل خرید و فروش کالا و خدمات است. ترید در سطح بین الملل به کشورها این امکان را می دهد تا بازار کالاها و خدمات را گسترش دهند. با توجه به تحریم ها، صرافی های معتبر استفاده از ای پی های ایران برای ثبت نام غیر ممکن شده و باعث بسته شدن اکانت خواهد شد. 

هنگام انجام ترید در دنیای اینترنت، برای جلوگیری از بروز اتفاقاتی چون بلاک شدن اکانت و دارایی هایتان، بهتر است از سرور مجازی ترید با ای پی ثابت استفاده کنید. برای این منظور سرور مجازی با سیستم عامل مورد نیاز شما نصب خواهد شد و با ریموت زدن به سرور با خیال راحت ترید کنید. 

یکی از مزیت های سرور مجازی برای ترید، حفظ امنیت بالای اطلاعات است. به این صورت که تنها شما از وجود سرور مجازی خود خبر دارید و اطلاعات دسترسی سرور به صورت کاملا امن و فقط در اختیار خود شما می باشد.

سرور مجازی ترید در آلمان

برای معاملات آنلاین در بازارهای خارجی بهترین گزینه سرور مجازی آلمان می باشد.

سرور های مجازی آلمان به علت فاصله جغرافیایی مناسب به ایران پینگ تایم بسیار مناسبی بین 90 تا 100 میلی ثانیه دارند که این میزان دو برابر از سرور های مجازی آمریکا سریع تر میباشد. به علاوه سخت افزار به کار رفته در سرور های مجازی آلمان بسیار به روز و قدرتمند هستند. به عنوان مثال در سرور های مجازی آلمان وب پویان هارد nvme و رم DDR4 به کار رفته که کارایی بسیار بالایی دارند.

همچنین پرت سرور های آلمان یک گیگابیت می باشد که با توجه به مدیریت درست سرور های مجازی بر روی سرور های اختصاصی وب پویان همیشه پورت مناسب و کافی در اختیار سرور ها قرار می گیرد تا شما هیچ وقت نگارن اجرای به موقع و سریع معاملات خود نباشید.

 

چه کسی به سرور مجازی ترید نیاز دارد؟

هر کسی که به هر نحوی در یکی از بازار های بین المللی در حال فعالیت می باشد حتما برای حفظ امنیت حساب های کاربری خود به یک سرور مجازی برای ترید نیاز خواهد داشت.

حتی اگر شما برای بررسی حساب های بانکی بین المللی خود نیز به یک سرور مجازی خارج از ایران نیاز خواهید داشت. چه قصد انجام معاملات فارکس را داشته باشید و چه قصد خرید و فروش رمز ارز ها را داشته باشید باید یک سرور مجازی ترید تهیه کنید زیرا کلیه این سرویس ها در ایران تجریم میباشند.

برای انجام ترید در بازار فارکس شما نیاز خواهید داشت که برنامه EasyTrader را نصب کنید و معاملات خود را از طریق آن انجام دهید. این برنامه میتواند برنامه معاملات شما را انلاین و حتی طبق برنامه ریزی شما به صورت خودکار انجام دهد. بنابر این شما برای انجام معاملات در بازار فارکس باید مطمئن باشید که سرور مجازی شما به صورت پایدار منابع مورد نیاز را در اختیار دارد و بدون مشکل در تمام ساعات شبانه روز در حال اجرا معاملات شما میباشد.

با استفاده از سرور مجازی ترید، معامله گران می توانند از دسترسی محلی و کاهش هزینه های کلی بهره مند شوند. علاوه بر این، آن ها توانایی تجارت خودکار در هر زمان از شبانه روز را دارند، که می تواند استرس را کاهش دهد و در وقت صرفه جویی کند.

برای اکثر معامله گران، داشتن امنیت و سرعت یکی از عوامل اصلی در تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری است، بنابراین داشتن سرور مجازی ترید که بتواند امنیت قوی به معامله گران بدهد یک امر ترغیب برانگیز است.

چه کسی به سرور مجازی ترید نیاز دارد

مزایای سرور مجازی ترید

ابزار تجارت در بازارهای فارکس نسبت به هر ابزار مالی دیگری به ثبات بیشتر و اتصال سریع تری نیاز دارد و در اینجاست که سرور مجازی ترید مزایای متعددی را به همراه دارد. سرور مجازی ترید، دسکتاپ ویندوز مجازی کاملی را در اختیار معامله گران قرار می دهد که می توانند از هر نقطه از دنیا به صورت شبانه روزی به آن دسترسی داشته و از آن استفاده کنند.

این سرور مجازی به آن ها امکان می دهد همیشه با تجارت خود ارتباط برقرار کنند. معامله گران می توانند به سرور های مجازی خود در دستگاه های تلفن همراه نیز دسترسی داشته باشند، که این ویژگی انعطاف پذیری بالایی را برای آن ها فراهم می کنند.

کسانی که تجارت خودکار را انتخاب می کنند می توانند حتی در زمان قطع برق به تجارت ادامه دهند. این سیستم می تواند به صورت 24/7 به تجارت ادامه دهد. سرورهای مجازی به طور مرتب چک و بررسی می شوند تا از تداوم عملیات اطمینان حاصل کنند، این به معنی احتمال کمتر برای از دست دادن فرصت های معاملاتی و سرعت اجرای مداوم بالا است.

سرور مجازی ترید به تجارت شما سرعت اجرای سریع تری می بخشد. سرعت اجرای سریع تر به معنای کاهش احتمال لغزش است. این مزیت عمده برای کسانی است که از مشاوران خبره استفاده نمی کنند.

استفاده از سرور مجازی ترید امنیت در تجارت را نیز افزایش می دهد. از آنجا که چنین سرورهایی به طور مداوم توسط یک انجمن اختصاصی کنترل می شوند، کلیه فعالیت های نگهداری شبکه و نصب آنتی ویروس به روز می شوند و احتمال خطاهای سیستم، خرابی و هک شدن کمتر می شود.

به طور خلاصه با استفاده از این سرور های مجازی، خرابی شبکه، اختلالات منبع تغذیه، خرابی سیستم یا اتصالات معیوب، نمی تواند بر موقعیت های یک تاجر تأثیر بگذارد. برخلاف میزبانی اشتراکی، سرورهای مجازی ترید شامل سایت هایی نیستند که منابع را با سایت های دیگر به اشتراک بگذارند.