سرور مجازی بایننس

بایننس یک صرافی آنلاین و بین‌المللی است که در آن کاربران می توانند با ارزهای دیجیتالی شده معامله کنند. این صرافی از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده رایج پشتیبانی می کنند. بایننس یک کیف پول رمزنگاری شده برای معامله گران خود فراهم می کند، جایی که آن ها می توانند ارزهای دیجیتالی خود را ذخیره کنند. با تهیه سرور مجازی بایننس، شما می توانید به راحتی و با امنیت و سرعت بالا به حساب خود دسترسی داشته باشید.

علت محبوبیت این صرافی این است که کارمزد معاملاتی کمتری نسبت به دیگر صرافی ها دریافت می کنند، تعداد زیادی ارز دیجیتالی را پشتیبانی می کند و به امنیت بالا در حفظ و نگهداری سرمایه های کاربرانش معروف است.

صرافی بایننس در گذشته ایران را در لیست کشور های تحریم شده قرار داده بوده، چندی پیش اسم کشور ایران از لیست برداشته شد اما بیانیه ای در این زمینه منتشر نشد، با این حال تعدادی از کاربران ایرانی که با IP ایرانی در بایننس حساب داشتند، اعلام کردند که حساب آن ها مسدود شده است. 

برخی افراد برای این مشکل به دنبال راه حل راحت اما پرخطری می روند که با استفاده از برنامه ها و کانفیگ های خاصی به صورت کوتاه مدت IP خارجی دریافت کنند، که با این برنامه ها هر دفعه IP تغییر می کند و مطمئننا این تغییر از دید متخصصان امنیت بایننس دور نخواهد ماند.

با افشا شدن هویت ایرانی در صرافی بایننس، حساب فرد به همراه تمام سرمایه اش مسدود و از دسترس خارج می شود. از طرفی افرادی که این برنامه ها را در اختیار شما قرار می دهند، به اطلاعات حساب شما دسترسی پیدا می کنند و می تواننداز آن سوءاستفاده کنند.

به همین دلیل با وجود پستی بلندی ها و ریسک بالا، ما به شما کاربران عزیز پیشنهاد می کنیم که برای افتتاح حساب در بایننس، از سرور مجازی کشوری که کاملا مورد تایید این صرافی است، مثل سرور مجازی فنلاند، استفاده شود. 

با استفاده از سرور مجازی فنلاند شما یک سرور مجازی بایننس راه اندازی می کنید و به اینصورت پس از افتتاح حساب، شما کاملا شبیه یک فرد که در فنلاند پشت صفحه کامپیوتر خود نشسته می باشید. با این روش شما دارای یک IP ثابت فنلاند هستید که قرار نیست تغییر کند و پورت پر سرعت تری نسبت دیگر برنامه ها دارد و در نتیجه صرافی بایننس از ایرانی بودن شما مطلع نمی شود و شما بدون مشکل به معامله در این صرافی می پردازید.

کانفیگ سرور مجازی بایننس برای راه اندازی حساب بایننس باید به صورت زیر باشد:

برای سرور مجازی بایننس، Windows Server 2012 r2 با 1 گیگابایت RAM مورد نیاز است. می توانید پلن های ارائه شده در وب پویان را برای سفارش سرور مجازی ویندوز را در صفحه خرید مشاهده کنید.

 

ویژگی های سرور مجازی بایننس

سرور مجازی فنلاند

از آن جایی که به دلیل احتمال مسدود شدن حساب بایننس شما، استفاده از IP  ایران ریسک بالایی دارد، شما کاربران بهتر است از IP یک کشور مورد اعتماد صرافی بایننس برای استفاده از حساب خود استفاده کنید. تهیه سرور مجازی فنلاند برای سرور مجازی بایننس پیشنهاد مناسبی برای این کار است، چرا که کشور آمریکا نیز در صرافی بایننس مسدود شده و ریسک بالایی دارد.

سرور های مجازی فنلاند در دیتاسنتر Hetzner از بهترین دیتاسنتر های اروپا با قیمت های مناسب و امنیت بالا قرار دارند. سخت افزار سرور های آلمان از بهترین نوع سخت افزار ها با هارد NVME و رم DDR4  با توان پردازشی بسیار بالا و قیمت مناسب می باشد. پرت ارتباطی سرور مجازی آلمان ۱۰۰۰ مگابیت بر ثانیه است که سرعت دانلودی معادل ۳۰ مگابایت بر ثانیه را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورتی که شما برای سرور مجازی بایننس خود از سرور های فنلاند استفاده کنید، به دلیل پینگ پایین و فاصله جغرافیایی نسبت به کشور های دیگر، کیفیت و سرعت بالاتری نیز دریافت خواهید کرد و می توانید تجربه کاربری بهتری در معملات خود در صرافی بایننس داشته باشید.

 

سرور مجازی ویندوز

سرور مجازی بایننس در واقع یک سرور مجازی است که روی آن سیستم عامل ویندوز نصب شده است و شما میتوانید از طریق برنامه Remote Desktop ویندوز به سادگی به آن متصل شوید و محیط ویندوز سرور مجازی بایننس خود را بر روی کامپیوتر شخصی خود در خانه ببینید.

نسخه ویندوز سرور مجازی بایننس ارائه شده توسط گروه وب پویان ویندوز سرور 2012 با آخرین پچ های امنیتی و آخرین آپدیت ها می باشد.

 

صرافی دیجیتالی بایننس

صرافی دیجیتالی بایننس

صرافی بایننس یکی از صرافی های محبوب ارزهای دیجیتالی است که تجارت با بیش از 45 نوع ارز دیجیتالی از جمله Bitcoin ،Ethereum ،Litecoin  یا Binance Coin را ارائه می دهد.

بایننس به دلیل برداشت کارمزد کم معامله، نقدینگی بالا و تخفیف های اضافی در صورت پرداخت کاربران در توکن های رمز ارز بومی Binance Coin، محبوبیت بی نظیری پیدا کرده است.

نام “Binance” بر اساس ترکیبی از کلمات binary و finance ساخته شده است. خدمات مبادله ای بایننس در سال 2017 راه اندازی شد. این صرافی استانداردهای بالایی از نظر ایمنی دارد و توان پردازشی بالایی را با ظرفیت پردازش حدود 1.4 میلیون سفارش در ثانیه ارائه می دهد.

این سرویس مانند یک صرافی استاندارد، خدماتی را درمورد تجارت، جمع آوری کمک مالی و حذف یا برداشت ارزهای دیجیتالی پایه ارائه می دهد. بایننس توسط تعداد زیادی از معامله گران و شرکت کنندگان برای مبادله و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتالی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

برای شروع تجارت، کاربران باید شرایط لازم را تکمیل کنند. در این جا شما کاربران ایرانی نیاز به داشتن IP ثابت از یک کشور مورد قبول بایننس دارید که تهیه سرور مجازی بایننس که یک سرور مجازی فنلاند با سیستم عامل ویندوز می باشد.

پس از ایجاد موفقیت آمیز حساب بازرگانی، کاربران می توانند برای شروع معاملات، وجوه ارز رمزنگاری شده را به آدرس کیف پول عمومی خود که توسط بایننس ارائه شده است، اضافه کنند.

بایننس در حال حاضر از سه نوع سفارش تجاری پشتیبانی می کند: Limit orders ،market orders و stop limit orders. سفارشات Limit orders فقط در قیمت محدود تعیین شده توسط معامله گر اجرا می شود، سفارشات market orders بلافاصله با بهترین قیمت موجود در بازار اجرا می شوند، در حالی که سفارشات stop limit orders فقط با رسیدن قیمت به یک حد مشخص، سفارشات معتبری می شوند.

برای سپرده های ارز دیجیتالی شده، صرافی کارمزدی دریافت نمی شود، هرچند به عنوان هزینه تراکنش مقداری سهم برداشت می شود که بسته به نوع ارز متفاوت است.

 

مزیای صرافی دیجیتالی بایننس

1) Airdrops 

Airdrops یک تاکتیک نسبتاً جدید بازاریابی برای دارندگان ارزهای جدید است که بیشتر با استفاده از MyEtherWallet به دارندگان Ethereum پاداش داده می شود، اما بایننس عموما پشتیبانی بالایی از این تاکتیک می کند. در این تاکتیک شما فکر می کنید من این ارزها را نخریدم.

این ارزها به صورت رایگان به شما داده شده اند. هدف سازندگان این تکنیک این است که شما را تشویق کنند تا در مورد آن نوع ارز تحقیق کنید و بیشتر خرید کنید. 

2) هزینه ها

هزینه های بایننس را می توان با انتخاب پرداخت با ارز BNB کاهش داد، این یک ایده هوشمندانه است و همچنین نشان می دهد که ارزش ارز BNB به دلیل افزایش استفاده در بورس، در حال بالا رفتن است.
اگر تصمیم دارید برای پرداخت هزینه ها از ارز BNB استفاده کنید، هزینه های شما در همه معاملات به میزان 0.05٪ کاهش می یابد. 

 

3) دسترسی به ارزهای جدید

با استفاده از سرور مجازی بایننس شما امکان خرید ارز های زیادی را دارید که ممکن است هنوز در این صنعت موجود نباشد، همچنین یکی از معتبرترین و مطمئن ترین مبادلات خرید چنین ارزهایی را فراهم می کند. 

 

معایب صرافی دیجیتالی بایننس

1) پشتیبانی مشتری

بررسی های مختلفی در مورد پشتیبانی ارائه شده به مشتری در معامله در بایننس وجود دارد. اگرچه می توانید از طریق ایمیل تماس برقرار کنید، اما برخی از کاربران تأخیرهای طولانی را گزارش کرده اند. این ممکن است به این دلیل باشد که صرافی تعداد زیادی مشتری دارد، بنابراین، امیدواریم که بایننس زمان پاسخگویی را بهبود بخشد. همچنین پشتیبانی تلفنی وجود ندارد، چیزی که توسط صرافی های معروف دیگر مانند Coinbase ارائه می شود.

 

2) عدم امکان واریز و برداشت فیات

پول فیات ارزی است که از طرف دولت صادر می شود و کالایی فیزیکی مانند طلا یا نقره پشتوانه آن نیست. مثل ریال ایران یا دلار آمریکا.

یکی از بزرگترین معایب صرافی بایننس این است که مشتریان نمی توانند با استفاده از روش های پرداخت سنتی با فیات وجوه خود را واریز کنند. صرافی های معروف دیگر مانند Coinbase ،Kraken ،Livecoin و HitBTC به مشتریان اجازه می دهند از کارت اعتباری  خود استفاده کنند. حتی برخی صرافی ها انتقال بانکی و paypal را نیز قبول می کنند.

از آنجا که بایننس از سپرده های فیات پشتیبانی نمی کند، خرید تازه ارز دیجیتالی را برای مبتدیان غیر ممکن می کند. ابتدا باید یک ارز دیجیتالی مانند بیت کوین یا اتریوم را با استفاده از فیات خریداری کنید و سپس می توانید از طریق سرور مجازی بایننس خود وارد حساب بایننس شوید و آن ارز را به حساب واریز کرده و ارزهای دیگر را معامله کنید.

 

 

 

 

بایننس یک صرافی آنلاین و بین‌المللی است که در آن کاربران می توانند با ارزهای دیجیتالی شده معامله کنند. این صرافی از بسیاری از ارزهای رمزنگاری شده رایج پشتیبانی می کنند. بایننس یک کیف پول رمزنگاری شده برای معامله گران خود فراهم می کند، جایی که آن ها می توانند ارزهای دیجیتالی خود را ذخیره کنند.
سرور مجازی بایننس در واقع یک سرور مجازی آلمان با سیستم عامل ویندوز است که شما می توانید از طریق برنامه remote desktop با سیستم خود به آن متصل شوید و محیط کاربری صرافی بایننس را در دست داشته باشید.
۱) Airdrops
Airdrops یک تاکتیک نسبتاً جدید بازاریابی برای دارندگان ارزهای جدید است که بیشتر با استفاده از MyEtherWallet به دارندگان Ethereum پاداش داده می شود، اما بایننس عموما پشتیبانی بالایی از این تاکتیک می کند. در این تاکتیک شما فکر می کنید من این ارزها را نخریدم. این ارزها به صورت رایگان به شما داده شده اند. هدف سازندگان این تکنیک این است که شما را تشویق کنند تا در مورد آن نوع ارز تحقیق کنید و بیشتر خرید کنید.
۲) هزینه ها
هزینه های بایننس را می توان با انتخاب پرداخت با ارز BNB کاهش داد، این یک ایده هوشمندانه است و همچنین نشان می دهد که ارزش ارز BNB به دلیل افزایش استفاده در بورس، در حال بالا رفتن است. اگر تصمیم دارید برای پرداخت هزینه ها از ارز BNB استفاده کنید، هزینه های شما در همه معاملات به میزان ۰٫۰۵٪ کاهش می یابد.
۳) دسترسی به ارزهای جدید
با استفاده از سرور مجازی بایننس شما امکان خرید ارز های زیادی را دارید که ممکن است هنوز در این صنعت موجود نباشد، همچنین یکی از معتبرترین و مطمئن ترین مبادلات خرید چنین ارزهایی را فراهم می کند.