انتقال اطلاعات از طریق Mailbox Migration

آموزش نحوه انتقال اطلاعات از طریق Mailbox Migration

برای انتقال اطلاعات ایمیل اکانت های خود به سرویس میزبانی میبایست اول وارد کنترل پنل سرویس خود در سایت مربوطه شوید. میتوانید با استفاده از این مقاله نحوه انتقال اطلاعات از طریق Mailbox Migration را فراگیرید. سپس نام کاربری و رمزعبور کنترل پنل بعد از خرید در یک ایمیل با عنوان اطلاعات هاست جدید برای شما فرستاده میشود. بعد از انکه اکانت ایمیل را ساختید وارد آدرس webmail .domainname .com با وارد کردن آدرس ایمیل و رمزعبور وارد پنل مدیریت ایمیل شوید و از منوی سمت چپ وارد قسمت تنظیمات شوید.

 

 

سپس در صفحه بعدی روی Advanced Settings کلیک کرده و گزینه Mailbox Migration را انتخاب کنید. پنجره جدیدی در browser شما باز میشود. از گزینه AccountType نوع سرویس دهنده ایمیل را تعیین کنید. اگر که سرویس دهنده ایمی شما در لیست نباشد میتوانید با انتخاب گزینه Other و سپس Next گزینه Email را انتخاب کرده و روی Next کلیک کنید. اگر این مراحل را به طور صحیح انجام داده باشید صفحه مرتبط به Account Settings را میبینید که باید در این صفحه اطلاعات ایمیل اکانت خود را وارد کنید. نکته ای که اینجا مطرح میشود این است که گزینه Type را روی IMAP قرار دهید و صبر کنید تا اطلاعات انتقال یابد.

توجه داشته باشید که شاید به علت ناسازگاری مرورگر با صفحه مرتبط، تعداد پیام های منتقل شده را 0 نشان میدهد ولی انتقال اطلاعات انجام میشود. این انتقال شاید با توجه به حجم آن زمان ببرد. شما میتوانید از بخش Email وارد اکانت ایمیل خود شده و وضعیت انتقال را بررسی کنید و اگر این انتقال به طور صحیح انجام شده باشد از محیط Mailbox Migration خارج شوید .