رفع خطای always_populate_raw_post_data

نحوه رفع خطای always_populate_raw_post_data

magento یک فروشگاه ساز open source و رایگان میباشد که البته ورژن غیر رایگان هم هست که بوسیله شرکت magento گسترش یافته. magento بر پایه framework زند پیاده سازی شده که آن هم یک framework متن باز php میباشد. اگر میخواهید یک فروشگاه اینترنتی را راه اندازی کنید میتوانید از magento استفاده کنید که البته ما  در این مقاله آموزش رفع خطای always_populate_raw_post_data در نصب Magento را به شما آمورش میدهیم.

شرکت هایی مثل سامسونگ و .. هم از این magento استفاده میکنند پس شما میتوانید به آن اطمینان کنید و کسب و کار خود را راه اندازی کنید. و اما مشکلی که وجود دارد؛ framework و اساس هسته آن میباشد. اگر شما قبلا با Framework ci و vii و غیره استفاده کرده باشید شاید با زند و magento هم کنار آمده باشید ولی در واقع ساختار magento به گونه ای میباشد که برای کار کردن با آن به آموزش احتیاج دارید. حتی اکر کار کردن با محیط مدیریت آن باشد و یا قسمت برنامه نویسی و توسعه اش .

و اما موضوع اصلی، اگر هنگام نصب اسکریپت magento هنگامی که از php 5.6 روی سرور مجازی استفاده میکنید شاید با این خطای روبرو شوید :

[su_code]

PHP Settings Check
Your PHP Version is 5.6, but always_populate_raw_post_data = 0.
$HTTP_RAW_POST_DATA is deprecated from PHP 5.6 onwards and
will be removed in PHP 7.0. This will stop the installer from running. Please open your php.ini file and
set always_populate_raw_post_data to -1. If you need more help please call your hosting provider (polserver).

[/su_code]

جای نگرانی نیست زیرا که حل این مشکل بسیار ساده و راحت میباشد ! فقط کافیست که در پوشه ای که محتوای magento وجود دارد، یک فایل به اسم .user.ini بسازید و دستور زیر را در آن قرار دهید :

[su_code]

always_populate_raw_post_data = -1

[/su_code]