نرم افزار Analog Stats

امکانات نرم افزار Analog Stats

یکی از ویژگی های کنترل پنل سی پنل نرم افزار Analog Stats میباشد که در هاست اشتراکی بیشتر کاربرد دارد. این نرم افزار ماژول های قسمت logs کنترل پنل سی پنل میباشد. و کاربرد آن برای بررسی کردن کلیه افرادی میباشد که سایت را دیده و از آن استفاده کرده اند. همینطور به سرعت کلیه شمای سایت را از وضعیت بازدید را برای شما شرح میدهد. از دیگر امکانات آن بازدید های ماه مشخص شده میباشد این مشخصات بازدید کنندگان محدود بوده ولی برای بررسی کلی سایت نرم افزار Analog Stats کارآمد میباشد.

برای دیدن log ها و بازدیدکنندگان دامنه و زیر دامنه ها در کنترل پنل سی پنل روی گزینه logs و سپس Analog stats کلیک کنید. شما میتوانید با کلیک کردن روی دامنه مورد نظر گزارشات ماهانه را دریافت کنید همینطور میتونید روی آرشیو ماهانه کلیک کرده گزارشات ماه مورد نظر خود را بررسی کنید. گزارشی که دریافت میکنید دارای کلیه درخواست بازدید ها موفق، میانگین تعداد بازدید ها، بازدیدهایی که ناموفق بوده اند، خحم اطلاعاتی که مبادله شده اند میباشد.

همینطور گزارش کامل دیگری مثل نمودار سیستم عامل بازدیدکنندگان، Browser آنها، فولدرهایی که بیشتر بازدید شده، بزرگ ترین فایل ها، کلمات بیشتر جستجو شده و غیره هستند.