ایجاد رکورد DNS با Simple DNS Zone Editor هاست

نحوه ایجاد رکورد DNS با Simple DNS Zone Editor هاست

شما میتوانید با استفاده از کنترل پنل سی پنل و دسترسی که به کاربرها داده میشود دو رکورد A و Cname را به آسانی با استفاده از ایجاد رکورد DNS با Simple DNS Zone Editor هاست ایجاد کنید. مراحل زیر را دنبال کنید :

در مرحله اول وارد کنترل پنل هاست خود شده و از تب Domains در هاست روی گزینه Simple DNS Zone Editor کلیک کنید. در صفحه باز شده شما دو تب  Add an A Record و Add a CNAME Record را مشاهده میکنید که هر کدام از رکورد ها را که میخواهید را میتوانید همینجا بسازید. در بخش name ساب دامنه ای که میخواهید رکورد برای آن ایجاد کنید را وارد کنید. در بخش Address نیز اگر میخواهید A رکورد بسازید، IP سرور مجازی را وارد کنید. در صورت انتخاب رکورد Cname در قسمت Address اسم دامنه هاست را وارد کنید و در آخر روی گزینه add record کلیک کرده تا رکورد ایجاد شود.

برای حذف کردن رکورد هایی که در هاست اشتراکی ایجاد شده اند از مراحل زیر استفاده کنید :

میتوانید از گزینه Simple DNS Zone Editor در هاست سی پنل استفاده کنید فقط این مورد را به یاد داشته باشید که این ویرایشات و حذفیات رکوردها سایت شما را کاملا از دسترس خارج میکند. در انجام این عملیات باید بسیار دقت کنید. بسیار خب وارد کنترل پنل هاست خود شده و روی گزینه Simple DNS Zone Editor کلیک کنیددر صفحه جدید جدولی مشاهده میکنید که کلیه رکوردها را به شما نشان میدهد. رکوردی که میخواهید را پیدا کرده و گزینه Delete را انتخاب کتید.