ایجاد اکانت FTP در websitepanel در هاست ویندوز

نحوه ایجاد اکانت FTP در websitepanel در هاست ویندوز

برای انجام اینکار میبایست وارد کنترل پنل هاست خود شوید و در صورتی که رمز عبور خود را فراموش کرده اید بایدد آن را بازیابی کنید. بسیار خب برای ایجاد اکانت FTP در websitepanel در هاست ویندوز باید در قسمت hosting spaces روی گزینه ftp account کلیک کنید و برای ساختن اکانت ftp روی گزینه create ftp account کلیک کنید. حالا در صفحه ای که مشاهده میکنید در قسمت user name نام کاربری، Password  رمزعبور، Home folder مکانی را که اکانت به آن دسترسی خواهد داشت را انتخاب کنید به صورت پیش فرض این اکانت در ریشه هاست ساخته میشود، در بخش Access Rights نوع دسترسی اکانت تعیین میشود، دسترسی read تنها اجازه خواندن را می دهد، دسترسی write علاوه بر خواندن اجازه نوشتن را به شما میدهد.

برای تغییر پسورد اکانت FTP :

از بخش Hosting Space روی گزینه FTP Accounts کلیک کنید و در صفحه ای که برای شما باز میشود لیست اکانت های FTP را مشاهده میکنید که باید اکانت مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید. حالا در قسمت FTP Account Properties در قسمت Password یک رمزعبور جدید و در قسمت Confrim password دوباره رمزعبور را وارد کرده و در آخر روی save کلیک کنید.

برای حذف اکانت FTP :

از بخش Hosting Space روی گزینه FTP Accounts کلیک کنید و در صفحه مقابل لیست اکانت های FTP را میبینید که حالا باید اکانت مورد نظر را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنید، در صفحه جدید گزینه Delete را کلیک کتید تا اکانت شما حذف شود.