افزایش ۳۰ درصدی محدودیت پهنای باند سرویس های سرور مجازی

وب پویان در تاریخ ۲ اسفند ۱۳۹۸ برای ارایه خدمات بهتر و جوابگویی به نیاز مشتریان بر آن شد که پهنای باند سرویس های سرور مجازی ۳۰ در صد افزایش داده بشوند.

 

پهنای باند در نظر گرفته شده برای هر پلن کاملا جوابگوی نیاز کاربران در هر پلن میباشد و هدف از اینکه پهنای باند سرویس ها نامحدود در نظر گرفته نشده است فقط افزایش کیفیت سرویس ها و سرعت پرت انها میباشد.

 

در یک سرور مجازی تنها منبع اشتراکی پرت شبکه میباشد که ظرفیت آن یک گیگابیت بر ثانیه میباشد با کنترل مصرف بعضی سرویس ها که به میزان غیر منطقی و بسیار بالا در حال استفاده از پرت شبکه بودند توانستیم کیفیت سرویس دهی خود را باز هم افزایش دهیم.

 

مشتریان محترم لطفا توجه داشته باشید که پلن مناسب با نیاز خود را تهیه کنید و اینکه شما در هر لحظه از شبانه روز و در صورت احساس نیاز به منابع بیشتر به سادگی میتوانید پلن خود را ارتقا بدهید تا منابع بیشتری در اختیار شما قرار بگیرد. ارتقای سرویس شما هیچ تغییری در سرور شما ایجاد نمی کند و تنها کاری که نیاز است یک بار ریستارت کردن سرور توسط شما میباشد.

 

در صورتی که پهنای باند سرویس شما برای ماه به اتمام رسید میتوانید به اندازه نیاز خود تا آخر برج پهنای باند اضافه خریداری کنید که برای این کار کافی است که برای تیم فروش وب پویان یک تیکت جدید ایجاد کنید و میزار پهنای باند مورد نیاز خود را قید کنید http://wikibetting.org/.

 

لطفا توجه داشته باشید که پهنای باند مصرفی سرویس خود را در صفحه سرویس میتوانید مشاهده کنید و جهت یاداوری ما به محض رسیدن به ۷۰ در صد محدوپدیت پهنای باند به شما از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهیم کرد و پس از ۹۵ درصد به شما ایمیل هشدار ارسال خواهیم کرد.

 

لطفا از امنیت سرور های خود اطمینان حاصل کنید و مطمین شوید که افراد غیر مجاز بدون اطلاع شما از سرور استفاده نمیکنند و به صورت دوره ای پسورد سرور های خود را تغییر دهید.

 

هدف ما جلب رضایت شما مشتریان گرامی میباشد لذا در صورت داشتن هر گونه سوال انتقاد یا پیشنهاد خوشحال میشویم اگر از طریق تیکت به ما اطلاع رسانی کنید تا بتوانیم هرچه بیشتر و بهتر از قبل در خدمت شما باشیم.

 

با تشکر