افزایش هزینه سرویس ها از ابتدای تیر ماه 99

از آنجا که احترام به مشتریان در درجه اول اهمیت و اولویت های ما قرار دارد بیست روز قبل از افزایش قیمت به اطلاع مشتریان گرامی میرسانیم که از ابتدای تیر ماه کلیه سرویس ها با افزایش قیمت 35 درصدی ارائه خواهند شد. با این وجود کماکان قیمت سرویس های وب پویان در همین سطح رقابتی و پایین ترین هزینه در بین سایت های مشابه خواهد بود درحالی که کیفیت سرویس ها در بالاترین حد ممکن میباشند.

 

مشتریانی که تا قبل از تیر ماه 99 سرویس های خود را به صورت سه ماهه یا شش ماهه و یک ساله تمدید کنند تا پایان دوره سرویس خود شامل این افزایش قیمت نخواهند شد.

علت افزایش هزینه سرویس ها

بدیهی است که هزینه دلار برای شرکتی که سرور های آلمان و آمریکا سرویس های اصلی آن می باشد بسیار تعیین کننده است و برای ادامه سرویس دهی و بقای مجموعه علی رغم میل باطنی مجبور هستیم که بخشی از این افزایش قیمت را با هزینه سرویس ها جبران کنیم چیزی که تا به امروز کامل بر عهده ما بود و در ماه اخیر ما را با مشکلات مالی فراوانی روبرو ساخت.

تا به امروز ما سعی کردیم با کاهش درامد های خود هزینه سرویس ها را ثابت نگه داریم در حالی که از زمانی که دلار 12 هزار تومان بوده هزینه سرویس های وب پویان تغییری نکرده و ثابت بوده اند.

البته تغییر قیمت سرویس ها به صورت حداقل یک بار در سال امری بسیار طبیعی می باشد و شرکت این حق را برای خود محفوظ می دارد.

آیا کیفیت سرویس ها بهتر خواهد شد؟

قطعا در شرایط قعلی شرکت مجبور به تعدیل نیرو شده بود که باعث شد اختلالاتی وجود داشته باشد، که البته در یک ماه اخیر این اختلالات پس از تغییر سرور ها حل شدند و سرور های جدید با سخت افزار به روز و جدید تهیه شدند.

در آینده هم قطعا با افزایش نیروهای پشتیبانی و تعداد سرور های اختصاصی خدمات بهتر و پشتیبانی مناسب تری ارائه خواهد شد. هرچند تا به امروز ما در زمینه پشتیبانی و کیفیت سرویس مناسب عمل کرده بودیم و گواه این موضوع بازخورد هایی که به صورت ماهانه از مشتریان سرور های مجازی خود گرفته ایم می باشد.

از اینکه در این نه سال ما را همراهی کردید سپاسگذاریم