نصب VMware ESXi 6

نحوه نصب VMware ESXi 6

شما میتوانید به راحتی نصب VMware ESXi 6 را انجام دهید. در این مقاله طریقه نصب آن را به طور کامل برای شما شرح داده ایم. در مرحله اول VMware ESXi 6 و یا هر ورژنی که میخواهید را دانلود کنید. بعد از آن وارد فایل ISO شوید و اگر دسترسی فیزیکه به سرور مجازی خود دارید میبایست روی یک  CD-DVD آن را رایت کنید که به شکل Boot بارگزاری شود که در سرور مجازی آن را قرار دهید. یا اگر که میخواهید از Kvm یا iLo سرور مجازی برای نصب آن استفاده کنید احتیاجی نیست که فایل را باز کنید و به همان شکل لیزو به سرور مجازی و کنسول خودتان mount کرده و مراحل را ادامه دهید.

در مرحله دوم بعد از آن که CD و یا ISO را قرار دادید، سیستم را دوباره راه اندازی کنید. بعد از آن که سیستم بالا آمد با منویی مشاهده میکنید که باید گزینه اول Boot روی فایل را enter کنید. همینطور باز هم برای ادامه Enter زده و روی Continue کلیک کنید. برای آن که بتوانید این محصول را نصب کنید باید قوانین این شرکت را قبول کنید پس تیک گزینه مربوطه را بزنید و هاردی که میخواهید مجازی ساز روی آن نصب شود انتخاب کنید.

دقت داشته باشید که هاردی که انتخاب میکنید برای نصب آن یک فرمت کامل میخواهد. زمان مجازی ساز را انتخاب کنید و Enter را بزنید. سپس برای وارد کردن رمزعبور متناسب برای مجازی ساز انتخاب کرده و سپس Enter کنید. و در آخر شما باید نصب را تایید کنید که قصد دارید این نرم افزار را نصب کنید که کلید F11 را فشار دهید.

در صورتی که هنگام نصب با مشکلی مواجه نشدید و یا از هارد یا سخت افزار ایرادی نگیرد شما با پیغام پایان کار رویرو میشوید که باید با زدن Enter سرور مجازی دوباره راه اندازی شود.