CGI Center برای هاست اشتراکی سی پنل

نحوه نصب CGI Center برای هاست اشتراکی سی پنل

در این مقاله نحوه تولید و ساخت ساعت، تاریخ و شمارنده پویا و داینامیک، به عبارتی نصب CGI Center برای هاست اشتراکی سی پنل را برای شما شرح میدهیم. برای انصب آن مراحل زیر را دنبال کنید :

Counter,Clock و Date با هاست اشتراکی سی پنل : Counter که یک شمارنده ساده سایت میباشد که تعداد دفعات که یک سایت بازدید شده را نشان میدهد. با ساختن این شمارنده روی صفحه اصلی قادر هستید تعداد بازدید های ساین را از زمان فعال سازی آن بررسی کنید. Clock نیز یک ساعت ساده میباشد که زمان را روی سایت به کاربر نشان میدهد هر بازی که صفحه بارگذاری شود ساعت هم آپدیت میشود. Date هم تاریخ را به شما نشان میدهد و شما این قابلیت را دارید که فرمت آن را تغییر دهید.

بسیار خب برای نصب کردن Counter و Clock و Date در هاست اشتراکی به صورت زیر عمل کنید :

در مرحله اول از هاست روی قسمت  Software/Services و سپس CGI Center کلیک کرده و گزینه counter را انتخاب کنید. حالا زیر Please select functionalit روی clock، counter و date کلیک کنید. اگر که ساعت را انتخاب کردید منطقه زمانی را در قسمت time zone و بازه آن در بخش time format انتخاب کنید. اگر هم counter را انتخاب کردید در بخش Max Digits عددی را انتخاب کنید و نشان دهید. در بخش border هم رنگ پس زمینه و غیره را ویرایش دهید. در بخش style نیز استایلی که میخواهید را برای نشان داده ساعت تاریخ و غیره انتخاب کنید. در بخش Counter Name اسمی برای استایلی که انتخاب کردید انتخاب کنید. برای دیدن تغییراتی که انجام دادید نیز روی گزینه preview کلیک کنید. حالا روی گزینه html کلیک کرده و دستورات ایجاد شده را کپی کرده و در وب paste کنید. در آخر web page را در داخل سایت آپلود کرده تا از تغییرات انجام شده مطمئن شوید.