تنظیم Mozilla 1.7

نحوه تنظیم Mozilla 1.7

با استفاده از این مقاله میتوانید برای تنظیم Mozilla 1.7 اقدام کنید. توجه کنید که در این مقاله به جای کلمه Domain.com از نام دامنه در سرور مجازی خود استفاده کنید. در مرحله اول برنامه mozilla را باز کنید و از منوی edit روی گزینه  Mail& Newsgroups Account settings و بعد از آن روی گزینه add account کلیک کنید. حالا ورد گزینه email account شده و روی گزینه next کلیک کنید. همنیطور اسم خود را به صورت کامل در فیلد your name وارد کنید.

بعد از وارد کردن اسم خود، آدرس ایمیل را در فیلد email address واارده کرده و next کنید و pop را برای Incoming Server انتخاب کنید. همینطور Incoming Server و Outgoing Server باید Mail .domain.com را نیز انتخاب کرده و Next کنید. حالا یک اسم برای ایمیل اکانت خود در بخش account name در نظر بگیرید و روی گزینه next کلیک کنید.

سپس اطلاعات اکانت را در بخش dialog box بررسی کنید. توجه کنید که قسمت Download message now و use secure connection را کلیک نکنید. اما server settings را انتخاب کنید. همینطو در بخش پورت عدد 110 را وارد کرده و روی گزینه Outgoing server کلیک کنید. در Server name میبایست Mail.domain.com را وارد کرده و عدد 25 را وارد کنید. در آخر روی گزینه use name and password کلیک کنید و در بخش user name آدرس ایمیل خود را وارد کنید توجه داشته باشید که روی گزینه Use Secure Connection و TLS کلیک نکنید و OK کنید.