آشنایی با متاتریدر در سرور مجازی بورس

متاتریدر یک پلتفرم بسیار محبوب برای معامله گران فارکس است. نصب متاتریدر در سرور مجازی بورس فارکس که یک سرور مجازی آلمان می باشد، دروازه ای است بین شما و بازارهای تجاری. این پلتفرم توانایی هایی را به معامله گران می دهد که طیف گسترده ای از فعالیت های تجاری شامل نمودارها و تجزیه و تحلیل فنی، نظارت بر بازارها و معاملات خودکار از طریق مشاوران خبره را انجام دهند.

متاتریدر یک نرم افزار تجاری است که در بین معامله گران بسیار محبوب است. این پلتفرم انتخابی محسوب می شود و توسط اکثر کارگزاران معتبر ارائه می شود.

در حال حاضر دو نسخه از متاتریدر موجود است:

MT4 – در دسک تاپ ، موبایل و وب موجود است.
MT5 – در دسک تاپ ، موبایل و وب موجود است.

صرف نظر از این که برای نصب متاتریدر کدام ورژن آن را انتخاب کنید، در هر صورت متوجه خواهید شد که این پلتفرم باعث کند شدن سرعت رایانه شما نمی شود. این نرم افزار سبک است، و این امر باعث افزایش سرعت در تجارت می شود که این فاکتور مهمی است که باید در معاملات در بازارهای سریع و گاه بی ثبات مورد توجه قرار گیرند.

علاوه بر این که نصب متاتریدر آسان و سریع است، دارای بسیاری از قابلیت های تجاری و ویژگی های دیگر است که دیگر پلتفرم ها فاقد آن ها هستند. با پلتفرم متاتریدر شما می توانید نوسانات قیمت ابزار را دنبال کنید و استراتژی ها و مطالعات پیچیده ای را برای کمک به تصمیم گیری های معتبر تجاری انجام دهید.

این پلتفرم انواع نمودار از جمله نمودارهای Line ،Candlestick ،Heikin Ashi و Renko را به نمایش می گذارد و پشتیبانی می کند. راه اندازی متاتریدر ساده است. شما می توانید به راحتی سفارشات را تنظیم کرده تا به طور خودکار فعال شود. 

متاتریدر 4 در واقع یک پلتفرم عالی است که گستردگی محبوبیت آن در بین معامله گران خرد زیاد است، با این حال، اگر شما قصد دارید استراتژی های پیشرفته تری را اجرا کنید، شاید متاتریدر 5 برای شما مناسب باشد.

 

آشنایی با انواع متاتریدر 

آشنایی با انواع متاتریدر

متاتریدر 4

متاتریدر 4 محبوب ترین پلتفرم معاملاتی جهان است که راه حل تمام نیازهای شما را برای تجارت آنلاین از طریق یک رابط ارائه می دهد. متاتریدر توسط MetaQuotes در سال 2005 ساخته شده است. با نصب متاتریدر 4، شما در یک پلتفرم واحد، ترکیبی قدرتمند از فن آوری های تحلیلی و ابزارهای برجسته تجارت را پیدا خواهید کرد که به معامله گران اجازه می دهد بیشترین قدرت اجرایی را داشته باشند.

MT4 به دلیل تناسب بسیار با تنظیمات تجاری فردی بسیار محبوب است. همچنین می تواند با استفاده از الگوریتم های سفارشی شما، معاملات را با توجه به لیستی از پارامترهای تعیین شده، به صورت خودکار انجام دهد.

این پلتفرم از چند حالت اجرای تجارت پشتیبانی می کند. توابع تجارت سریع و امکان ارسال سفارشات معاملاتی را مستقیماً از نمودار با یک کلیک فراهم می کند. با نصب متاتریدر 4 و بهره بردن از قابلیت های غنی می توانید استراتژی های مختلف تجاری را در بازار فارکس پیاده سازی کنید.

نصب متاتریدر 4 فرصت های تحلیلی گسترده ای را برای شما فراهم می کند. این پلتفرم به معامله گران اجازه می دهد تا پویایی قیمت را با جزئیات مشاهده کنند. با قابلیت های تحلیلی گسترده متاتریدر 4 می توانید حرکات بازار را کاملاً تجزیه و تحلیل کنید تا بهترین زمان تجارت را بدست آورید.

پلتفرم متاتریدر 4 بالاترین استانداردهای امنیتی را دارد. تبادل اطلاعات بین پایانه سرویس گیرنده و سرورهای پلت فرم، رمزگذاری شده است. این پلتفرم علاوه بر ویزگی های گفته شده، از امضاهای دیجیتالی RSA نیز پشتیبانی می کند. 

متاتریدر 4 مجهز به مجموعه قابل توجهی از ویژگی های پیشرفته تجارت و تحلیلی است. این پلتفرم یک رابط کاربر پسند برای کمک به شما در درک آسان همه توابع و اصول عملکرد فراهم می کند. 

 

متاتریدر 5

متاتریدر5 یک پلتفرم سازمانی است که امکانات برجسته تجارت و ابزار تجزیه و تحلیل فنی و همچنین امکان استفاده از سیستم های تجارت خودکار، ربات های معاملاتی را فراهم می کند. متاتریدر 5 یک پلتفرم دارای همه ویژگی های مورد نیاز برای تجارت فارکس، سهام و آینده است.

متاتریدر5 به شما امکان می دهد تا از آزادی عمل کامل لذت ببرید. شما می توانید هنگام معامله از طریق تلفن های هوشمند و تبلت ها فعال باشید. 

معامله گران موفق از سراسر جهان پلت فرم قابل استفاده در چند دستگاه، متاتریدر 5 را برای تجارت فارکس، ابزارهای مبادله و معاملات آتی انتخاب کرده اند. این پلت فرم توابع تجارت پیشرفته مالی و همچنین ابزارهای برتر برای تجزیه و تحلیل فنی و بنیادی را ارائه می دهد.

متاتریدر 5 همچنین می تواند با استفاده از ربات های تجاری و سیگنال های تجاری به طور خودکار تجارت کند. علاوه بر نسخه های دسک تاپ و موبایل، این پلتفرم در وب نیز موجود است و از هر دستگاهی می توان به آن دسترسی داشت.

بزرگترین خواست هر معامله گر این است که بتواند حرکت های آینده بازار را پیش بینی کند. متاتریدر 5 معاملات را به ابزار تحلیلی برای دقیق ترین تجزیه و تحلیل قیمت و پیش بینی مجهز می کند.

با نصب متاتریدر 5 حداکثر 100 نمودار را می توان در سیستم عامل باز کرد تا نظارت بر تمام ابزارهای مالی مورد نیاز را امکان پذیر کند. سیستم نمودار متاتریدر 5 شامل 21 بازه زمانی، از یک دقیقه تا یک ماه است. چنین تنوعی از بازه های زمانی امکان بررسی نوسانات قیمت کوتاه مدت همراه با روندهای بلند مدت را فراهم می کند.

متاتریدر 5 همچنین بیش از 80 شاخص فنی داخلی تحلیلی را برای دقیق ترین تحلیل قیمت ارائه می دهد. با استفاده از سرویس های متاتریدر 5، مانند Code Base ،Market of Applications و سرویس Freelance، شاخص های فنی بیشتری را می توان بارگیری و خریداری کرد.

 

مزایای نصب متاتریدر

مزایای نصب متاتریدر

کارگزاران فارکس سیستم عامل های مختلفی را برای تجارت ارائه می دهند. با این حال، برای یک معامله گر فارکس، یکی از مهمترین ملاحظات، انتخاب کارگزاری است که پلتفرم تجاری خوبی ارائه دهد. چه یک معامله گر با تجربه فارکس باشید و چه فقط یک معامله گر مبتدی باشید، پلتفرم متاتریدر یکی از بهترین راه ها برای دسترسی به بازارهای پول و انجام معاملات در نظر گرفته می شود.

ویژگی های پیشرفته و انعطاف پذیری متاتریدر، آن را به ابزاری مناسب برای بازرگانان در زمینه ساخت استراتژی های تجاری خود تبدیل کرده است. این پلتفرم همچنین بسیاری از ویژگی های امنیتی را ارائه می دهد و این یک پلت فرم تجاری پایدار را تشکیل می دهد.

در زیر لیستی از مزایایی است که کاربران پلتفرم متاتریدر از آن بهره مند هستند.

 

شماره 1: رابط کاربر پسند

پیچیدگی بازارهای ارز با استفاده از یک رابط کاربری ساده و آسان ارائه شده توسط متاتریدر کاهش می یابد.

 

شماره 2: زبان

ویژگی منحصر به فرد پلتفرم متاتریدر این است که تاجران در سراسر جهان می توانند از پلتفرم معاملاتی با داده های ذکر شده از زبان مادری خود استفاده کنند.

 

شماره 3: نمودارها

قابلیت های پیشرفته نمودارسازی و نمودارهای نمایشی ارائه شده توسط متاتریدر، به معامله گران کمک می کند تا جنبه های فنی حرکت بازار و تجارت را بر این اساس تجزیه و تحلیل کنند.

 

شماره 4: افزونه مشاور متخصص

افزونه Expert Advisor ابزاری ارزشمند است که همراه با پلتفرم متاتریدر ارائه می شود. این افزونه به معامله گر کمک می کند تا داده هایی را که از سیستم خارج می کنند، درک کند. در واقع، کار با چندین حساب به طور همزمان برای آن ها آسان تر می شود و به سرمایه گذاری در جایی که بیشترین نیاز به آن کمک می کند، کمک می کند. این افزونه به معامله گران کمک می کند تا سیستم را به روشی متناسب با نیازهای شخصی تاجر خودکار کنند.

 

شماره 5: ویژگی های ارتباطی

پلت فرم متاتریدر ویژگی های پیشرفته ارتباطی را ارائه می دهد. این مجموعه از امکانات زیادی برای برقراری ارتباط با بازرگانان و ارسال هشدار به آن ها در زمان واقعی برخوردار است. استفاده ازمتاتریدر هرگز نیازی به ارسال ایمیل های پیچیده به مشتری ندارد. 

 

شماره 6: استفاده از حداقل منابع

پلت فرم متاتریدر به گونه ای طراحی شده است که حداقل منابعی را که بر روی رایانه در حال اجرا است مصرف می کند. این ویژگی زمان واکنش سریع تری را به بسته می دهد که کاملاً با ویژگی همیشگی بازارهای ارز سازگار است. همچنین می تواند به درخواست ها و معاملات معامله گران بدون تأخیر زمانی کمک کند. 

 

شماره 7: نمایش مشخصات

بستر معاملاتی متاتریدر امکان مشاهده پروفایل از داخل حساب را فراهم می کند و کلیه ویژگی ها مانند تاریخچه معاملات، مانده حساب، رمز ورود و سایر جزئیات دسترسی را فراهم می کند.

 

شماره 8: ویژگی های امنیتی

این مهم است که بستر معاملاتی که معامله گر روی آن کار می کند، در برابر حملات هکرها و سایر خطرات نفوذناپذیر باشد. متاتریدر پلتفرمی با ویژگی های امنیتی بالا است. ارتباطات داده ای بین معامله گر و سرور سیستم رمزگذاری می شود تا با کلید 128 بیتی پایان یابد. آدرس IP معامله گران نیز برای کسی قابل مشاهده نیست و کاملاً مخفی است.

 

شماره 9: انعطاف پذیری

پلت فرم متاتریدر از این جهت که از معامه با انواع ارز پشتیبانی می کند بسیار انعطاف پذیر است. همچنین به معامله گر امکان دسترسی به بازارهای دیگر مانند کالاها، سهام، معاملات آتی و غیره را می دهد.

 

شماره 10: سفارشی سازی

علاوه بر همه این ها، متاتریدر تعدادی از ویژگی ها را ارائه می دهد که می تواند متناسب با نیازهای تجاری شخصی تنظیم شود. این ویژگی بسته به خواست معامله گران امکان می دهد مشاوران خبره و سایر ابزارهای فنی خود را با استفاده از زبان برنامه نویسی پیشرفته MQL توسعه دهند.

 

شماره 11: تاریخچه معاملات

پلت فرم متاتریدر تاریخچه چندین ساله بازار معاملاتی را ذخیره می کند. معامله گران زمانی موفق می شوند، که دانش کافی از بازار و عملکرد آن را نیز داشته باشند. تاریخچه معاملات نیز توسط سیستم عامل ارائه شده است. همه این ها به معامله گران کمک می کند تا گزینه های حساب و تماس های تجاری خود را برای تجزیه و تحلیل مناسب بازارها و به حداکثر رساندن سود مدیریت کنند.

 

شماره 12: مدیریت Back-End

علاوه بر یک رابط front-end ساده و کاربر پسند برای معامله گر، متاتریدر دارای یک فاکتور مدیریت Back-End گسترده است که آن را از دیگر پلتفرم ها متمایز می کند. مدیریت از راه دور امکان پذیر است و تاجر می تواند معاملات خود را از طریق دستگاه همراه انجام دهد.

معماری عملکردی این نرم افزار به شش دسته تقسیم می شود، یعنی داده ها، تلفن همراه، سرور، پایانه های مشتری، اداره کردن و مدیریت. این واحدهای عملکردی مدیریت کامل و کارآمد بسته و کلیه جنبه های تجارت و همچنین مدیریت حساب بازرگانان را امکان پذیر می سازد.

 

شماره 13: تجارت با موبایل

متاتریدر به معامله گر اجازه می دهد در حالی که در حال حرکت است با خیال راحت از طریق تلفن همراه تجارت کند. تجارت را می توان با سهولت در تلفن های هوشمند و سایر واحدهای موبایل با ویژگی های کافی انجام داد. نسخه موبایل امکان دسترسی کامل به همه پایگاه داده ها و فیدهای داده را فراهم می کند.

ویژگی تجارت با موبایل این امکان را برای سرور پراکسی با متاتریدر فراهم می کند که توسط چندین دفتر و کارگزاری در سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد. دسترسی فارکس به معامله گران را در تمام 24 ساعت تضمین می کند. نسخه موبایل به اندازه نسخه اصلی بسیار گسترده است و از ویژگی های امنیتی پیشرفته مشابه نسخه کامل بسته برخوردار است.

 

شماره 14: نسخه آزمایشی متاتریدر

معامله گران می توانند از نسخه آزمایشی متاتریدر استفاده کنند تا بفهمند آیا این سیستم عامل ها و ویژگی های آن با نیازهای شخصی آن ها سازگار است یا خیر. اگرچه این بسته دارای بسیاری از ابزارهای رایج معاملات فارکس است، اما با نسخه آزمایشی متاتریدر معامله گر می تواند متوجه شود که این پلتفرم چگونه معامله را با توجه به نیازهای تجاری آنها سفارشی می کند.

 

شماره 15: پشتیبانی فناوری اطلاعات

پلتفرم متاتریدر با قابلیت پشتیبانی کامل IT ارائه می شود. قابلیت های گسترده اسناد به مرتب سازی مسائل تجارت کارگزاران کمک می کند. این پلتفرم از چندین ارز و زبان های مختلف پشتیبانی می کند. این بسته همچنین امکان تعویض از راه دور بین رابط ها و استانداردها را فراهم می کند. متاتریدر همچنین با ابزارهای اصلی مالی، داده ها و فرم های تجزیه و تحلیل برای عملکرد بهتر بستر معاملاتی سازگار است.

 

متاتریدر یک پلتفرم بسیار محبوب برای معامله گران فارکس است. نصب متاتریدر در سرور مجازی بورس که یک سرور مجازی آلمان می باشد، دروازه ای است بین شما و بازارهای تجاری. این پلتفرم توانایی هایی را به معامله گران می دهد که طیف گسترده ای از فعالیت های تجاری شامل نمودارها و تجزیه و تحلیل فنی، نظارت بر بازارها و معاملات خودکار از طریق مشاوران خبره را انجام دهند.
متاتریدر ۴ : متاتریدر ۴ محبوب ترین پلتفرم معاملاتی جهان است که راه حل تمام نیازهای شما را برای تجارت آنلاین از طریق یک رابط ارائه می دهد.
متاتریدر ۵ : متاتریدر ۵ یک پلتفرم سازمانی است که امکانات برجسته تجارت و ابزار تجزیه و تحلیل فنی و همچنین امکان استفاده از سیستم های تجارت خودکار، ربات های معاملاتی را فراهم می کند.
رابط کاربر پسند
زبان
نمودارها
افزونه
مشاور متخصص
ویژگی های ارتباطی
استفاده از حداقل منابع
نمایش مشخصات
ویژگی های امنیتی
انعطاف پذیری
سفارشی سازی
تاریخچه معاملات
مدیریت Back-End
تجارت با موبایل
نسخه آزمایشی متاتریدر
پشتیبانی فناوری اطلاعات